غول کره‌ای آمده است تا سکه‌ها را ببلعد!
سامسونگ سخت‌افزار کاوش ارز مجازی می‌سازد
مسئله بیت‌کوین، کریپتوکارنسی و ارز مجازی به قدری جذاب است که هر کسی را وسوسه می‌کند به آن وارد شود. البته این جذب شدن مختص افراد نیست و شرکت‌های مختلفی هم تا به حال قصد داشته‌اند به آن ورود کنند. طبق آخرین اخبار، یکی از شرکت‌هایی که به تازگی تصمیم گرفته است پا به دنیای ارزهای مجازی بگذارد، سامسونگ است.

1606683296_1_0.gif

این اولین باری نیست که سامسونگ برای ورود به دنیای کریپتوکارنسی اقدام می‌کند؛ اما جدی‌ترین اقدام آن‌ها است. دفعه قبل، جمعی از مهندسان سامسونگ با متصل کردن تعدادی گوشی Galaxy S5، توانسته بودند سامانه‌ای برای استخراج بیت‌کوین طراحی کنند. البته هدف اصلی آن پروژه نمایش ایده جدید سامسونگ بود و بیشتر می‌خواست قدرت گوشی‌های قدیمی سامسونگ را به نمایش بگذارد تا این که کسب درآمد کند.

اما این بار، هدف واقعا خود ارز مجازی است. خبرهای غیر رسمی حاکی از آنند که سامسونگ کره‌ای با همکاری یک شرکت چینی در حال ساخت مجموعه‌ای سخت‌افزاری هستند که می‌تواند با قدرت بسیار بالایی به استخراج ارز مجازی بپردازد. از جزئیات این خبر این گونه برمی‌آید که سامسونگ علاقه‌ای ندارد رد پایش در این قضیه هویدا شود؛ زیرا تمام امور مربوط به بازاریابی و فروش به عهده شرکت چینی خواهد بود. انتظار می‌رود سامسونگ تولید این سخت افزار را ازاوایل سال جاری میلادی آغاز کند.

نظر شما چیست؟ آیا ورود سامسونگ به مقوله ارز مجازی می‌تواند سرعت رشد این پدیده را افزایش دهد؟ با شبکه در میان بگذارید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟