معجزه اپل
 iPhone X پرفروش‌ترین گوشی جهان شد
قیمتش بالا بود و به دنبال آن، انتظارات نیز از آن خیلی بالا بود. عرضه‌اش به بازار به تعویق افتاد. آمار فروشش در ابتدای کار پایین‌تر از انتظار بود. گوشی رقیب عملکرد درخشانی داشت. همه چیز داشت به ضررش پیش می‌رفت.

1606683296_1_0.gif

اما گذشت زمان همه چیز را تغییر داد.

حالا آمار نشان می‌دهد در سه ماه آخر سال 2017، رقم خیره‌کننده 29 میلیون فروش در برابر نام این گوشی ثبت شده است. بله. آیفون X رکورد زد و پرفروش‌ترین گوشی جهان شد. هرچند از نظر بسیاری از منتقدان ارزش خرید بالایی نداشت. هرچند قیمتش خیلی بالا به نظر می‌رسید و از متوسط حقوق مردم عادی در بسیاری از کشورها بیشتر بود. اما این اتفاق افتاد و اپل باز هم نشان داد هیچ کاری را بدون فکر انجام نمی‌دهد. بعید نیست حتی ایرادی که در فناوری تشخیص چهره iPhone X در شب معرفی‌اش افتاد هم عمدی بوده باشد! کاری برای جلب توجه بیشتر؛ برای ترند شدن در فضای مجازی. هرچه که بود، حالا نتیجه داده است. از این 29 میلیون، 7 میلیون آن تنها سهم چین بوده است! اپل سیاست‌های جدیدی در پیش گرفته است و به دنبال بازارهای جدیدی است. 

باید دید معرفی گوشی جدید این شرکت در سال 2018 چه تاثیری بر بازار خواهد گذاشت. مینگ چی کو، کارشناس بازار، معتقد است iPhone X در تابستان به انتهای عمر خود خواهد رسید و پس از معرفی گوشی جدید اپل، دیگر کسی سراغ آن نخواهد رفت.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟