".M.O.R.E"
عرضه گلکسی S9 پلاس با 512 گیگابایت حافظه داخلی
تا معرفی پرچم‌دار جدید سامسونگ چند هفته باقی مانده است و طبق معمول شایعات زیادی در ارتباط با مشخصات آن شنیده می‌شود. البته باید صبر کنیم و ببینیم شاهکار جدید سامسونگ که در MWC 2018 معرفی خواهد شد، تا چه حد به این شایعات نزدیک است.

1606683296_1_0.gif

ما اطلاعاتی در ارتباط با گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس داریم؛ مثلا می‌دانیم که دوربین آن نسبت به گلکسی S8 پیشرفته‌تر است و در محیط‌های تاریک عکس‌های بهتری ثبت می‌کند و می‌دانیم که نسخه پلاس این گوشی، دارای یک دوربین دوگانه است. همچنین می‌دانیم که روی این گوشی‌ها از تراشه Snapdragon 845 یا Exynos 9810 استفاده خواهد شد و این امر به بازار عرضه آن بستگی دارد.

یکی دیگر از بحث‌های پیرامون Galaxy S9 مسئله حافظه اجرایی یا همان RAM بود. با توجه به حضور گوشی‌هایی با 6 و حتی 8 گیگابایت حافظه اجرایی در بازار، انتظار می‌رفت که سامسونگ هم در پرچم‌دار خود از چنین مقادیری استفاده کند، اما گویا امسال هم این اتفاق برای گلکسی S9 نخواهد افتاد و این پرچم‌دار سامسونگ با همان 4 گیگابایت حافظه اجرایی روانه بازار خواهند شد. اما برخی منابع مدعی شده‌اند حافظه رم گلکسی S9 پلاس 6 گیگابایت خواهد بود.

یکی دیگر از این شایعه‌ها که اخیرا باعث حیرت و هیجان بسیاری از عاشقان سامسونگ شده است، حافظه داخلی احتمالی گلکسی S9 پلاس است. یکی از منابع گزارش داده است که احتمالا پرچم‌دار 2018 سامسونگ به 512 گیگابایت حافظه داخلی مجهز باشد! مقدار فضای ذخیره‌سازی در نظر گرفته شده برای S9 می‌تواند یکی از گزینه‌های 32 یا 64 گیگابایتی باشد؛ اما سامسونگ برای S9 پلاس گزینه‌های دیگری هم در نظر گرفته است که شامل 32، 64، 128، 256 و 512 گیگابایتی می‌شود!

 تا پیش از این، بین پرچم‌داران سری S و نسخه‌های پلاس آن‌ها تنها در اندازه نمایشگر شاهد تفاوت بودیم؛ اما امسال گویا اوضاع بسیار متفاوت است. از دوربین گرفته تا حافظه داخلی، همه چیز دستخوش تغییر شده است. نظر شما در ارتباط با رویکرد جدید سامسونگ چیست؟

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟