تاثیر شگفت انگیز آیفون X
افزایش مهاجرت کاربران اندرویدی به iOs
تقریبا همه قبول دارند که iPhone X یک گوشی فوق العاده است. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی این مسئله بپردازیم که ظهور این گوشی چه تاثیری در بازار داشته است.

1606683296_1_0.gif

گوشی‌های خوب زیادی هر ساله معرفی می‌شوند؛ اما فقط چند گوشی وجود دارد که معرفی آن‌ها بازار را دچار تغییر اساسی می‌کند. امسال iPhone X توانسته است این کار را انجام دهد. اما این تاثیر تا چه حد بوده است؟ 

با مطالعه نمودارهای مربوط به فروش گوشی‌های هوشمند شرکت‌های مختلف، به این نتیجه رسیدیم که به محض معرفی iPhone X خیلی عظیمی از کاربران اندرویدی به اکوسیستم iOS مهاجرت کرده‌اند. این اتفاق در حالی افتاده است که اکثر کارشناسان انتظار داشته‌اند که iPhone X خیلی بیشتر از مقدار کنونی فروش داشته باشد و حتی برخی از آن‌ها این گوشی را یک پروژه شکست خورده معرفی کرده‌اند چرا که انتظاری بیش از این داشته اند! با این حال، iPhone X فروشی فوق‌العاده در برخی از بازارهای مهم مثل چین را تجربه کرده است. 

جدا از این مهاجرت‌ها، خیلی از کاربرانی که پیش از این هم iPhone داشتند، تصمیم به ارتقای گوشی‌هایشان گرفته‌اند و این امر تاثیر مستقیم iPhone X بوده است؛ تاثیری که iPhone 8 در نمایش آن ناکام بود.

در این نموردار می‌توان به وضوح مشاهده کرد که فروش گوشی‌های مبتنی بر iOS با اضافه شدن iPhone X ظرف مدتی کمتر از 2 ماه، حدود یک و نیم برابر شده است. برخی کارشناسان جذابیت ویژگی‌هایی مانند Face ID، انیموجی و نمایشگر OLED را دلیل این امر می‌دانند، اما شاید مهم‌ترین دلیل این افزایش فروش، تغییر ظاهر انقلابی این گوشی باشد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟

دیدگاه‌ها

تصویر soheil
soheil

Long live apple!