مدیر فروش هلندی، راننده شبیه‌ساز فرمول یک شد
رقابت‌های فرمول‌یک، جذابیت‌های زیادی دارد و جذابیت بخش فنی و مهندسی این رقابت‌ها وصف‌ناپذیر است. تیم مک‌لارن به دنبال بازیکنان حرفه‌ای است تا از آنها بعنوان راننده شبیه‌ساز در تیم خود استفاده کند. یک مدیر فروش ۲۵ ساله موفق شده است با شکست دادن رقبا، بعنوان راننده شبیه‌ساز به استخدام مک‌لارن در‌آید.

1606683296_1_0.gif

رودی فن‌بورن(Rudy van Buren )، مدیر فروش بیست و پنج‌ساله اهل هلند، با شکست دادن رقبای خود در رقابت‌های « سریع‌ترین بازیکن جهان» مک‌لارن، از این پس بعنوان راننده رسمی شبیه‌ساز، با تیم مک‌لارن همکاری خواهد کرد. او که سابقه قهرمانی در رقابت‌های کارتینگ را دارد و فقط به دلیل نداشتن حامی مالی، از ادامه مسیر خود بازماند، اکنون این فرصت را یافته که با پشت‌ سر گذاشتن بیش از ۳۰هزار متقاضی، پشت فرمان شبیه‌ساز مک‌لارن بنشیند و در فرآیند توسعه خودروهای فرمول‌یک این شرکت، نقش مهمی ایفا کند. او در سن هشت سالگی کارتینگ را آغاز کرده و می‌گوید:« هر پسربچه‌ای با رؤیای شرکت در رقابت‌های فرمول‌یک، کارتینگ را آغاز می‌کند و در این روند، به نقطه‌ای می‌رسد که از رسیدن به این آرزو باز می‌ماند و حالا من این فرصت را دارم تا با پیروزی در رقابت مک‌لارن، دستیابی به آن آرزو را از سر بگیرم».

فن‌بورن با پیروزی در رقابت مجازی مک‌لارن، بعنوان راننده شبیه‌ساز به تیم مک‌لارن پیوست.

تیم مک‌لارن به دنبال یافتن افرادی است که در بازی‌های کامپیوتری سبک رانندگی، مهارت زیادی داشته باشند تا از آن‌ها در تیم توسعه خودروهای واقعی فرمول‌یک استفاده کند. مک‌لارن با برگزاری رقابت‌های رانندگی مجازی، می‌کوشد تا چنین افرادی را بیابد. این افراد علاوه بر اینکه باید در راندن خودروهای مجازی تبحر داشته باشند، باید از سلامت جسمی و روحی مناسبی نیز برخوردار باشند. فن‌بورن علاوه بر اینکه سابقه قهرمانی در کارتینگ را دارد، سابقه خوبی هم در حوزه ورزش‌های الکترونیکی ( eSports) دارد. او می‌گوید: « وقتی به این فکر می‌کنم که هفته گذشته برای اولین بار وارد مرکز فناوری مک‌لارن شدم و حالا بعنوان یکی از کارمندان مک‌لارن اینجا را ترک می‌کنم مغزم سوت می‌کشد!»

اتاق «شبیه‌ساز» در مرکز فناوری مک‌لارن

تیم فرمول‌یک مک‌لارن که پس از سه سال همکاری ناموفق با شرکت هوندا، قصد دارد برای فصل بعد با شرکت رنو همکاری کند معتقد است مسابقات مجازی، بازاری رو به رشد دارد. بن پِین، مدیر بخش ورزش‌های الکترونیک مک‌لارن با اشاره به اینکه « ده میلیون نفر، بیننده این رقابت‌ها بوده‌اند » معتقد است رقابت‌های مک‌لارن، ارزش واقعی استفاده از رقابت‌های الکترونیک در دنیای فرمول‌یک را به‌نمایش گذاشته است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟