برنامه دورهمی‌
 "نانو مچ" در جشنواره نانو برگزار شد
برنامه «دورهمی» نانو مچ با هدف جذب سرمایه و تجاری سازی برگزار در دهمین جشنواره و نمایشگاه نانو فناوری برگزار شد.

1606683296_1_0.gif

برنامه تجاری‌سازی فناوری نانو (Nano Match) یک برنامه دائمی با رویکرد حمایت از طرح‌های به‌ نمونه اولیه رسیده در حوزه فناوری نانو است. فناوران، شرکت‌های نوپا، پژوهشگران و جامعه دانشگاهی به عنوان طرف عرضه و شرکت‌های صنعتی و سرمایه‌گذاران خطرپذیر و مستقل به عنوان طرف تقاضا از جمله مخاطبان این برنامه هستند.
در راستای آگاهی بخشی و انتقال تجربیات به افراد علاقه‌مند و صاحبان ایده و طرح، غرفه نانومچ در دهمین نمایشگاه فناوری نانو 96 میزبان برنامه‌ای با نام «دورهمی» خواهد بود.
در این برنامه که از روز جمعه 14 مهر ماه آغاز شد و تا 17 مهرماه ادامه دارد، 10 گفتمان با محورهای مختلفی از جمله «تجارب موفق و ناموفق شرکت‌های نانویی»، «حقوق فناوری در تجاری سازی»، «جذب سرمایه‌گذار»، «چرایی ثبت پتنت»، «نحوه مذاکره»، «شناخت بازار»، «تیم‌سازی» و «تجارب بین المللی انتقال فناوری» گنجانده شده است. همچنین در دورهمی امسال علاوه بر موضوعات مطرح شده، برنامه ارائه به سرمایه‌گذار برای طرح نانوآفت‌کش زیست‌تخریب‌پذیر از طرح‌های پذیرفته شده در نانومچ نیز برگزار خواهد شد.

این جلسات گپ و گفت فرصتی مغتنم برای شبکه‌سازی در زمینه‌های مختلف کسب و کار است. حضور تعدادی از علاقه‌مندان به کسب و کار در کنار باتجربه‌های این حوزه می‌تواند بستر مناسبی برای شکل‌دهی به کسب و کارهای نوپای آتی باشد. حضور همه علاقه‌مندان در این برنامه آزاد است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟