BS-MP2008 و BS-MP2012
سوییچ‌های ده گیگابیتی چندمنظوره بوفالو
شرکت بوفالو دو سوییچ ده گیگابیتی برای کسب‌و‌کارهای کوچک معرفی کرد. این سوییچ‌ها از چندین نوع شبکه‌های اترنت پشتیبانی می‌کنند و نیازی به کانکتور و کابل جدید ندارند.

1606683296_1_0.gif

این سوئیچ‌ها با ‌نام‌های BS-MP2008 و BS-MP2012 به‌ترتیب از هشت و دوازده درگاه شبکه سود می‌برند و مبتنی‌بر استانداردهای 2.5GBASE-T، 5GBASE-T و 10GBASE-T (استاندارد 802.3bz) هستند که به کسب ‌و کارها اجازه می‌دهند از این سوئیچ‌ها در انواع شبکه‌های کابلی پرسرعت از ۲.۵ گیگابیت تا ۱۰ گیگابیت بهره ببرند.

برای استفاده از این سوئیچ‌ها نیازی به کابل شبکه جدید یا تغییر کانکتورها نیست و همان کابل‌های شبکه Cat5 استفاده می‌شوند که باز هم برای کسب ‌و کارهای کوچک یک مزیت ویژه محسوب می‌شود و از هدر رفت منابع مالی جلوگیری می‌کند.

ظرفیت سوئیچ هشت درگاهی برابر ۱۶۰ گیگابیت و سوئیچ دوازده درگاهی برابر ۲۴۰ گیگابیت است، زیرا این دستگاه‌ها سعی می‌کنند از تمام پهنای ‌باند  استفاده کنند.

میزان حافظه رم بافر برای این دستگاه‌ها 2 مگابایت است و ۳۸ و ۵۰ وات مصرف انرژی دارند. نصب این سوئیچ‌ها در شبکه ساده و سریع است و از ابزارهای کاهش مصرف انرژی در مودهای انتظار دستگاه‌های شبکه سود می‌برند. این دو سوئیچ از هم‌اکنون وارد بازارهای جهانی شدند و با قیمت‌های ۶۵۰ دلار برای مدل هشت درگاهه و ۹۸۰ دلار برای مدل دوازده درگاهه به فروش می‌رسند.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.
برچسب: 

ایسوس

نظر شما چیست؟