+Synology DS1817
ذخیره‌ساز جدید سینولوژی برای شبکه‌های ده گیگابیتی
محصولات جدید NAS شرکت سینولوژی رده متوسط بازار را هدف قرار گرفته‌اند و در دو مدل پنج کشویی و هشت کشویی با ‌نام‌های +DS1517 و +DS1817 عرضه می‌شوند.

1606683296_1_0.gif

این دو دستگاه شامل شکاف توسعه PCIe هستند که می‌توانند برای کارت شبکه ده گیگابیتی یا آداپتور SSD استفاده شوند. روی این دستگاه‌ها سیستم‌عامل DiskStation Manager 6.1 اجرا می‌شود و با پردازنده چهارهسته‌ای اتم اینتل و سرعت ۲.۴ گیگاهرتز تجهیز شده‌اند.

مطلب پیشنهادی

چگونه دو کامپیوتر را با کابل اترنت به هم وصل کنیم
به اشتراک‌گذاری سریع منابع تنها با یک کابل

هر دو NAS از دو شکاف حافظه رم استفاده می‌کنند که می‌تواند ماژول‌های دو گیگابایتی و هشت گیگابایتی را میزبانی و در نتیجه هر دستگاه حداکثر ۱۶ گیگابایت حافظه رم داشته باشد. شرکت سینولوژی می‌گوید سرعت خواندن و نوشتن این دستگاه‌های ذخیره‌سازی تحت شبکه به‌ترتیب برابر با ۱۱۷۹ و ۵۴۲ مگابایت است. از نظر امکانات ارتباطی نیز این دستگاه‌ها بسیار خوب تجهیز شده‌اند و به چهار درگاه شبکه اترنت یک گیگابیتی، چهار درگاه USB 3.0، دو درگاه eSATA و یک شکاف توسعه PCIe نسل دوم مجهز هستند.

روی این دستگاه‌ها هارددیسک‌های ۳.۵ و ۲.۵ اینچی استفاده می‌شود و قابلیت پشتیبانی از فناوری رید ۰، ۱، ۵، ۶ ، ۱۰ و JBOD را دارند. قیمت مدل DS1517+ با حافظه رم دو گیگابایتی ۷۰۰ دلار و با حافظه رم هشت گیگابایتی برابر ۸۰۰ دلار است. همچنین، قیمت مدل DS1817+ با حافظه رم دو گیگابایتی ۸۵۰ دلار و با حافظه هشت گیگابایتی ۹۵۰ دلار است. این دستگاه‌ها از هم‌اکنون وارد بازار شده‌اند. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟