توسعه زیرساخت‌ها با سوییچ‌های PoE
نت‌گیر سه سوییچ PoE برای کسب‌وکارهای متوسط بازار معرفی کرد
شرکت نت‌گیر سه سوییچ مدیریتی جدید با قابلیت PoE برای بازار SMB معرفی کرد. شرکت‌هایی که از زیرساخت مبتنی بر PoE سود می‌برند؛ با این سوییچ‌ها می‌توانند کسب‌وکارشان را توسعه دهند.

1606683296_1_0.gif

محصول نخست معرفی شده از سوی نت‌گیر GS4118TPP نام دارد که یک سوییچ ۱۶ درگاهه PoE با دو درگاه SFP برای کابل‌های فیبر نوری است. ۱۶ درگاه این سوییچ نزدیک به ۲۴۰ وات انرژی دستگاه‌های دیگر را تامین می‌کنند. کسب‌وکارها می‌توانند دستگاه مبتنی بر PoE مانند دوربین‌های نظارتی، دستگاه‌های صوتی مبتنی بر IP و اکسس‌پوینت‌های مختلف را با کابل اترنت مسی به این سوییچ متصل کنند و دیگر به فکر تامین انرژی این دستگاه‌ها نباشند. 

مطلب پیشنهادی

۱۹ سرویس آنلاین رایگان کلاود خانگی برای ذخیره‌سازی اطلاعات
کدام خدمات‌دهندگان ابری مناسب کار شما هستند؟

سوییچ بعدی معرفی شده، GS510TPP نام دارد و یک سوییچ ۸ درگاه PoE با تامین ۱۹۵ وات انرژی برق برای دستگاه‌های دیگر است. این سوییچ نیز دو درگاه SFP برای فیبر نوری دارد. تمامی درگاه‌ها یک گیگابیتی هستند. سوییچ سوم به نام GS510TLP نیز یک سوییچ گیگابیتی ۸ درگاه است که انرژی ۷۵ واتی را تامین کرده ولی برای محیط‌های حساس به نویز مانند بیمارستان‌ها، هتل‌ها و محیط‌های صنعتی مناسب است. 

هر سه سوییچ جدید نت‌گیر از کنترل پنل و ابزارهای مدیریتی سود می‌برند و در لایه سه با مسیریابی ایستا کار می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های این سوییچ‌ها می‌توان به سیستم‌های مقابله با حملات DoS، برودکست کنترل، لینک اگریکیشن، سیاست‌گذاری QoS و پشتیبانی از استاندارد 802.3az (مصرف انرژی موثر روی شبکه اترنت) اشاره کرد. 

نت‌گیر می‌گوید این سوییچ‌ها را به‌زودی روانه بازار خواهد کرد. قیمت‌های اعلام شده برای این دستگاه‌ها، ۴۰۰ دلار برای سوییچ ۲۴ درگاهه GS4118TPP و ۳۰۰ دلار برای سوییچ ۸ درگاهه GS510TPP و نهایتا ۲۰۰ دلار برای سوییچ ۸ درگاهه GS510TLP است. 

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟