ترفندهای وای‌فای
اگر می‌خواهید سرعت وای‌فای‌تان چندین برابر شود؛ این ده مطلب را بخوانید!
به شما قول می‌دهیم اگر نگاهی به مطالب زیر بیندازید و برخی از ترفندهای گفته شده را در شبکه وای‌فای خانه یا محل کارتان به کار بگیرید؛ حتما شاهد افزایش سرعت اینترنت و وای‌فای خواهید بود.

1606683296_1_0.gif

با این گجت قدرت وای‌فای‌تان را چند برابر کنید!

راه‌حل‌های تقویت‌کننده وای‌فای خانگی زیادی در بازار مطرح است؛ از نصب روترهای تقویت‌کننده دوم تا آنتن‌های پرقدرت. اما این محصول با تمامی راه‌حل‌ها متفاوت است و خیلی سریع و ساده می‌تواند قدرت وای‌فای خانگی را چند برابر کند. در واقع، این محصول جایگزین همان تکنیک معروف و قدیمی ورقه‌های آلومینیومی اطراف روتر است.

ادامه مطلب


 

چگونه با یک قوطی نوشابه قدرت وای‌فای را افزایش دهیم

هرچقدر سرعت روتر بی‌سیم و وای‌فای بیشتر باشد؛ باز هم دوست داریم وای‌فای قوی‌تری داشته باشیم. ده‌ها ترفند افزایش سرعت و قدرت آنتن‌دهی برای روترهای بی‌سیم در سایت ماهنامه شبکه آموزش دادیم اما گاهی اوقات یک ترفند ساده و بسیار پیش‌پاافتاده می‌تواند بهتر از همه‌ی این ترفندها سرعت وای‌فای شما را افزایش دهد.

ادامه مطلب


بهبود سیگنال روتر وای‌فای با یک تغییر چند سانتی‌متری

صحبت از بهبود سیگنال روتر وای‌فای که می‌شود، همه فکر می‌کنند باید راه‌کارهای پیچیده‌ای به کار بسته شود. اما هرگز فکر می‌کردید که اگر روتر را چند سانتی‌متر جابه‌جا کنید می‌توانید سیگنال دریافتی را بهبود ببخشید؟!

ادامه مطلب


سه هک کوچک افزایش سرعت وای‌فای

حتما تا کنون مطالب زیادی درباره افزایش سرعت و بهبود شبکه‌های وای‌فای خواندید و به برخی ترفندهای پیشنهادی عمل کردید. بدون اینکه بخواهیم شرح زیادی بدهیم به این سه ترفند بسیار کوچک و سریع زیر هم نگاهی بیندازید و مدنظرشان قرار بدهید تا بهترین سیگنال‌های وای‌فای را همیشه استفاده کنید.

ادامه مطلب


۱۰ ترفند طلایی تقویت شبکه وای‎فای خانگی

استفاده از شبکه بی‎سیم یا همان وای‎فای یکی از مفیدترین و مهم‎ترین بخش‎های استفاده از کامپیوتر است و از طرف دیگر همین فناوری راه‎گشا گاهی اوقات می‎تواند به یکی از مشکل سازترین آنها نیز تبدیل‎ شود.

ادامه مطلب


۱۲ عامل کمتر شناخته شده تضعیف وای‎فای در دفاتر کار

این روزها دسترسی نداشتن به اینترنت در محل کار یک فاجعه بزرگ محسوب می‎شود. از طرفی دوره اتصال کامپیوترهای دسکتاپ در دفاتر تجاری توسط سیم به یک دیگر نیز به سر آمده است. حالا دیگر ارتباط بین کارمندان و ارباب رجوع در محیط کار توسط اتصال بی‎سیم یا همان وای‎فای انجام می‎شود که می‎تواند به میزان قابل ملاحظه‎ای فشار به شبکه بی‎سیم دفتر کار شما وارد کند.

ادامه مطلب


این 5 عامل باورنکردنی سرعت وای‌فای شما را پایین می‌آورند

تا حالا به این فکر کرده‌اید که چه چیزی اعصاب شما را بیش از هر چیز دیگری به‌هم می‌ریزد؟ شاید موارد زیادی در حال گذر از ذهن شما باشد. ولی به عقیده خیلی از کاربران اینترنت هیچ چیزی بدتر از وای‌فای سرعت پایین وجود ندارد. در دنیای امروز که همه افراد به‌صورت آنلاین زندگی می‌کنند؛ داشتن یک ارتباط سریع و قابل اطمینان از هر مورد دیگری مهم‌تر است.

ادامه مطلب


چگونه سرعت وای‎فای خود را افزایش دهیم

این روزها شبکه‎های وای‎فای قدرتمندتر از همیشه شده‎اند، اما با این وجود هر چه به انتهای محدوده تحت پوشش امواج وای‎فای نزدیک‎تر شویم، با مشکلات ثبات در برقراری ارتباط و سرعت تبادل داده مواجه می‎شويم. 

ادامه مطلب


۶ راهکار ساده افزایش قدرت سیگنال وای‎فای در سال ۲۰۱۷

با وجود پیشرفت‎های زیاد صورت گرفته در فناوری، ما همچنان برای دستیابی به شبکه‎های وای‎فای پر سرعت با محدودیت‎هایی مواجه هستیم. امواج رادیویی ارسال شده از روترهای خانگی بسیار ضعيف و شکننده بوده و به راحتی با سایر امواج تداخل پیدا کرده و یا با برخورد به موانع سر راه خود ضعیف و غیر قابل استفاده می‎شوند. 

ادامه مطلب


با این پنج ترفند ساده سیگنال وای‎فای قوی‎تری دریافت کنید

وقتی به دنبال این هستید تا سیگنال قوی‌تری از دستگاه روتر خود داشته باشید اولین و مهم‌ترین چیزی که به شما پیشنهاد می‌شود جای قرار گرفتن آن است، جا، جا، جا، هیچ چیزی مهم‌تر از آن نیست. در حقیقت باید بدانید تمام چیزهایی که خانه شما را تشکیل می‌‌دهد.

ادامه مطلب

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟