معرفی کارت شبکه 10 گیگابیتی PCIe شرکت گیگابایت
این کارت شبکه اوایل سال 2017 و طی نمایشگاه CES 2017 رونمایی شده بود ولی تا کنون خبری ازش نبود. شرکت گیگابایت در ماه نوامبر، این کارت شبکه را به طور رسمی معرفی و وارد بازارهای جهانی کرد.

1606683296_1_0.gif

کارت شبکه 10 گیگابیتی GC-AQC107 سومین کارت شبکه 10 گیگابیت PCIe با پردازنده کوانتانا است که از چندین شبکه اترنت و استاندارد دیگر هم پشتیبانی می‌کند. کاربران این کارت شبکه می‌توانند با یک درگاه RJ45 و کابل‌های مسی Cat6 و Cat5 از سرعت‌های 100 مگابیت، یک گیگابیت، 2.5 گیگابیت، 5 گیگابیت و 10 گیگابیت برحسب نیاز و فناوری شبکه کابلی‌شان سود ببرند.
این کارت شبکه از پردازنده AQC107 شرکت کوانتنا و رابط PCIe 3.0 سود می‌برد ولی با رابط PCIe 2.0 نیز سازگار است. این کارت شبکه می‌تواند اینترنت را به یک سوییچ داخلی متصل کند تا کامپیوترها و کلاینت‌های مختلف با سرعت‌های گوناگون از 100 مگابیت تا 10 گیگابیت از این سوییچ خروجی بگیرند. نیازی به خرید و استفاده از کابل‌های فیبرنوری ندارد و انواع کابل‌های Cat5 تا Cat6a برحسب سرعت و فاصله می‌توانند به این کارت شبکه متصل شوند. این کارت شبکه روی سیستم‌عامل‌های ویندوز 7 به بالا (نسخه‌های 32 بیتی و 64 بیتی) نصب می‌شود. قیمت این کارت شبکه 92 دلار است. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟