قابلیت‌های تازه آپدیت جدید تلگرام
دانلود آخرین نسخه تلگرام 4.8.5 با قابلیت جست و جوی استیکر
تلگرام به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان جهان توانسته است به مرز 200 میلیون کاربر فعال برسد. اما دلیل این موفقیت و پیشرفت سریع چیست؟ بدون شک، یکی از مهم‌ترین دلایل آن، به روز رسانی‌های مفید و امکانات کاربردی است. در تلگرام جدید نسخه 4.8.5 اندروید و 4.8 iOS امکانات تازه‌ای به این پیام‌رسان اضافه شده است که در ادامه آن‌ها را با هم خواهیم دید.

1606683296_1_0.gif

قابلیت‌های جدید تلگرام:

جست و جوی استیکرهای جدید

پیش از این هم می‌توانستید با تایپ یک ایموجی، استیکرهای مربوط به آن را ببینید که در بالای نوار تایپ به شما پیشنهاد می‌شدند. اما منبع این استیکرها؛ استیکرهای محدودی بودند که خودتان در گوشی ذخیره کرده بودید. با اضافه شدن این قابلیت جدید، نه تنها استیکرهای خودتان، بلکه استیکرهای پرطرفدار هم از طرف تلگرام به شما پیشنهاد می‌شوند و می‌توانید از بین آن‌ها هم انتخاب کنید.

جدا از این قابلیت، حالا می‌توانید استیکرهای مد نظرتان را با تایپ نوشتاری جست و جو کنید. برای مثال، می‌توانید تایپ کنید Bear و تلگرام استیکرهای مبتنی بر یک کرکتر خرس را به شما پیشنهاد خواهد کرد.

قابلیت ارسال چندین عکس در لحظه

تا پیش از این برای ارسال چنیدن عکس که خودتان با دوربین گوشی گرفته بودید، می‌بایست عکس‌ها را به صورت جداگانه ثبت می‌کردید و در نهایت با هم ارسال می‌کردید. اما در آپدیت جدید تلگرام می‌توانید تمام عکس‌هایی که در لحظه گرفته‌اید را به صورت پیاپی در یک آلبوم ارسال کتید.

تغییرات نسخه iOS

حالا Auto Night Mode در اختیار کاربران iOS هم قرار گرفته است. حالت شب خودکار به گوشی شما اجازه می‌دهد به محض ورودتان به محیط‌های تاریک، تم تلگرام را به رنگ مشکی تغییر دهید.

 

دانلود جدیدترین نسخه تلگرام از گوگل پلی

دانلود جدیدترین نسخه تلگرام از اپ استور

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟