آشنایی با سرویس‌های ساخت برنامه‌ها بدون دانش کدنویسی
چگونه برنامه‌‌های اندرویدی را بدون کدنویسی ایجاد کنیم؟
در این مقاله می‌خواهیم راهکار ساده‌ای به شما معرفی کنیم که از طریق آن قادر خواهید بود بدون نیاز به کدنویسی برنامه‌های اندرویدی بسازید.

1606683296_1_0.gif

اندروید یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های همراه حال حاضر جهان است. یک سیستم‌عامل متن‌باز رایگان که می‌تواند به سادگی سفارشی شده و متناسب با سلایق مختلف مورد استفاده قرار گیرد. اگر تجربه زیادی در کار کردن با اندروید دارید و مشتاق هستید برنامه‌های اندرویدی بسازید، اما هیچ‌گونه سابقه برنامه‌نویسی در این زمینه ندارید مقاله فوق برای شما مفید خواهد بود.

چگونه می‌توانید بدون کدنویسی برنامه‌های اندرویدی بسازید؟

سایت‌های متعددی برای ساخت برنامه‌های اندرویدی بدون نیاز به دانش کدنویسی وجود دارند، اما تعداد محدودی از آن‌ها به شما اجازه می‌دهند به شکل رایگان برنامه‌های خود را بدون نیاز به کدنویسی ایجاد کنید. ما در این مقاله سایت‌هایی را انتخاب کرده‌ایم که نه تنها از شما در قبال ساخت برنامه‌ها پولی دریافت نمی‌کنند، بلکه اجازه می‌دهند از برنامه‌های خود کسب در آمده کرده، از HTML5 و ویژگی‌های جدید آن استفاده کرده و هر زمان نیاز داشتید برنامه‌های خود را ویرایش کنید.

AppsGeyser

AppsGeyser یک سرویس رایگان است که محتوای شما را به یک برنامه تبدیل کرده و به این شکل اجازه می‌دهد از برنامه ساخته شده کسب درآمد کنید. برنامه شما همه ویژگی‌های رایج همچون پیام‌رسانی، به اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی، زبانه‌‌ها، پشتیبانی کامل از HTML 5 و.... را در اختیار خواهد شد. فراموش نکنید این سرویس به شما کمک می‌کند کسب‌وکارتان را بر مبنای موبایل ایجاد کرده و سود ببرید.

مطلب پیشنهادی

10 زبانی که برنامه‌نویسان علاقه دارند و 15 زبانی که بیزارند
تقابل علاقه و اجبار: بر اساس یافته‌های سایت استک‌اورفلو

Appypie

Appypie یکی از معروف‌ترین پلتفرم‌های ابرمحور ساخت برنامه‌های موبایل است که در میان نمونه‌های مشابه سریع‌ترین رشد را داشته است. سرویسی که به کاربران اجازه می‌دهد بدون نیاز به مهارت‌های برنامه‌نویسی، برنامه‌های اندرویدی و آی‌فون خود را ایجاد کرده و در ادامه برنامه‌ها را روی فروشگاه گوگل و آی‌تیونز منتشر کنند. با استفاده از AppyPie نیازی نیست برنامه‌ یا پکیج خاصی را نصب کنید. تنها باید صفحات برنامه خود را به ساده‌ترین شکل انتتخاب کرده و برنامه‌های موبایل را به شکل آنلاین ایجاد کنید. زمانی که برنامه منتشر شد، شما یک نسخه هیربدی مبتنی بر HTML5 را که با اندروید، آی‌فون، آی‌پاد، ویندوزفون و بلک‌بری کار می‌کند را دریافت خواهید کرد.

مطلب پیشنهادی

14 منبع آموزشی رایگان و کاربردی برای یادگیری زبان پیتون

Buzztouch

Buzztouch یک موتور ساخت برنامه‌‌های متن‌باز است که تاکنون ده‌ها هزار برنامه از طریق این سرویس برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS نوشته شده‌اند بر خلاف بیشتر سرویس‌های سازنده برنامه‌ها هیچ‌گونه محدودیتی در ارتباط با ساخت برنامه‌ها از طریق این سرویس وجود ندارد. زمانی که به سایت این سرویس وارد شدید روی دکمه Get Started Free کلیک کرده، فرآیند ثبت‌نام را تکمیل کرده و ساخت برنامه خود را آغاز کنید. پانل کنترلی این سرویس به شما اجازه می‌دهد برنامه‌های قدرتمندی را به شکل ساده ایجاد کنید.

مطلب پیشنهادی

دنیـای آینده، دنیـای پتنت‌های نرم‌افزاری متن‌باز
گفت‌وگو با مدیر عامل OIN درخصوص شبکه نوآوری باز و نقش آن در زمینه توسعه فناوری

Appyet

Appyet به هر کاربری اجازه می‌دهد بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی برنامه‌های حرفه‌ای اندرویدی را ایجاد کند. تنها چند دقیقه وقت صرف کنید تا اولین برنامه خود را ایجاد کنید. تمام آن کاری که باید انجام دهید تهیه پیوندهایی به سایت‌ها یا فیدهایRSS/Atom  است. در ادامه سرویس به‌طور‌ خودکار همه چیز را به برنامه محلی اندرویدی تبدیل می‌کند. همچنین اگر تبلیغاتی درون برنامه خود قرار دهید از طریق آن‌ها قادر خواهید بود کسب درآمد کنید.

مطلب پیشنهادی

10 زبانی که برنامه‌نویسان علاقه دارند و 15 زبانی که بیزارند
تقابل علاقه و اجبار: بر اساس یافته‌های سایت استک‌اورفلو

Appclay

سرویس Appclay از سوی کارشناسان برجسته نرم‌افزار شرکت ShepHertz Technologies طراحی شده است. این سرویس به هر کاربری اجازه می‌دهد برنامه‌های HTML5 و برنامه‌های محلی اندرویدی که روی همه دستگاه‌ها پشتیبانی می‌شود را ایجاد کند.

مطلب پیشنهادی

IEEE فهرست برترین زبان‌های برنامه‌نویسی سال 2017 را منتشر کرد

Andromo

Andromo سرویسی است که برای ساخت برنامه‌های کاربردی و ارتباط برقرار کردن با مخاطبان طراحی شده است. این سرویس کدهای واقعی جاوا را برای هر برنامه‌ای که طراحی می‌کنید، ایجاد می‌کند و از طریق پکیج رسمی اندروید برنامه‌های ساخته شده را روی سرورهای ابری کامپایل می‌کند. در نهایت شما یک برنامه محلی اندورید را دریافت می‌کنید.

مطلب پیشنهادی

چگونه دکمه‌های نرم افزاری را به دستگاه اندرویدی اضافه کنیم (بدون نیاز به روت)
در پایین صفحه نمایش دستگاه سه دکمه نرم افزاری لمسی که شبیه دکمه‎های فیزیکی عمل می‎کنند را ایجاد کنید

App Machine

به دنبال آن هستید تا شرکت خود را تاسیس کرده یا از طریق نرم‌افزار شخصی خود کسب‌وکارتان را آغاز کنید؟ App Machine به شما اجازه می‌دهد برنامه خود را ایجاد کرده و در ادامه برنامه ساخته شده را در فروشگاه‌های اندرویدی و اپل منتشر کنید. این سرویس قادر است برنامه‌هایی با کیفیت بالا ایجاد کند.

مطلب پیشنهادی

زبان‌های برنامه‌نویسی رو به مرگ
زبان‌های خاطره‌انگیز در گذر فراموشی

Good Barber

GoodBarber بدون نیاز به کدنویسی و تنها از طریق کشیدن و رها کردن عناصر روی صفحه به شما اجازه می‌دهد برنامه خود را ایجاد کرده، محتوای موردنظر را به آن اضافه کرده، پیش‌نمایشی از برنامه ساخته شده را مشاهده کرده و در نهایت برنامه را روی فروشگاه گوگل منتشر کنید.

مطلب پیشنهادی

برای شروع آموزش برنامه‌نویسی؛ این ده مطلب را بخوانید!

Mobile Roadie

سرویس Mobile Roadie  تقریبا از همه فرمت‌های فایلی چندرسانه‌ای، وارد کردن خودکار RSS، به‌روزرسانی خودکار و... پشتیبانی کرده تا در نهایت به شما اجازه دهد یک برنامه سفارشی را در کمترین زمان ممکن ایجاد کرده و هر زمان نیاز داشتید به شکل ساده‌ای آنرا به‌روزرسانی کنید. اضافه کردن کانال‌های مختلف ارتباطی برای تعامل با مخاطبان از مزایای این سرویس است.

مطلب پیشنهادی

۷۰ منبع آنلاین آموزشی رایگان در زمینه‌های مختلف

TheAppBuilder

TheAppBuilder مجموعه‌ای از برنامه‌های کاربردی را با دو رویکرد متفاوت به گونه‌ای ارائه می‌کند که این برنامه‌ها هم برای کارکنان و مشتریان و هم برای رویدادها و بروشورها قابل استفاده باشد. شما می‌توانید برنامه خود را از طریق جعبه ابزار آنلاین یا از طریق آموزش‌هایی که این سرویس ارائه می‌کند ایجاد کنید. این سرویس بر اساس ساخت لایه‌هایی برای برنامه کاربردی و در ادامه پر کردن لایه‌ها با محتوای اولیه کار می‌کند. این سرویس به شما اجازه ساخت یک برنامه سازمانی را می‌دهد.

مطلب پیشنهادی

۱۰ سایت رایگان آموزش کدنویسی و برنامه‌نویسی کودکان
همگام با فرزندان خود کد بنویسید، بازی بسازید و طراحی کنید

BuildFire

BuildFire سرویسی است که از طریق یک داشبورد کاربرپسند و پانل مدیریتی قدرتمند اجازه می‌دهد برنامه‌های خود را ایجاد کرده و آن‌ها را به‌روزرسانی کنید.


iBuild App

iBuildApp همه آن چیزی که برای ساخت یک برنامه اندرویدی به آن نیاز دارید در اختیارتان قرار می‌دهد. این سایت بیش از 1000 الگوی قابل انتخاب برای ساخت برنامه‌ها در اختیارتان قرار می‌دهد.

مطلب پیشنهادی

بهترین زبان‌های برنامه‌نویسی ویژه یادگیری ماشینی در سال 2017
خودکارسازی فرآیندها و اخذ تصمیمات مبتنی بر داده‌ها

App Makr

App Makr تنها در 20 دقیقه به شما اجازه می‌دهد بدون نیاز به داشتن مهارت‌های برنامه‌نویسی برنامه‌های حرفه‌ای اندرویدی ایجاد کنید. پیشنهاد ما این است که حداقل یکبار این سرویس را آزمایش کنید. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟