یک اسمارتفون با کیفیت و میان رده
آنر 7 ایکس با دوربین دوگانه معرفی شد + عکس
شرکت آنر (Honor) که زیرمجموعه‌ای از کمپانی مطرح هوآوی است، به طور رسمی از جدیدترین گوشی هوشمندش با نام اختصاصی آنر 7 ایکس (Honor 7X) رونمایی کرد. این گوشی یک محصول میان رده و با کیفیت محسوب می‌شود که از دوربین اصلی دوگانه و نسبت تصویر 18 به 9 بهره می‌برد. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

شرکت آنر به صورت رسمی از جدیدترین اسمارتفون خود رونمایی کرد. این اسمارتفون آنر 7 ایکس نام دارد. عرضه این اسمارتفون از روز هفتم دسامبر در کشور هندوستان آغاز می‌شود و قرار است در آینده نزدیک شاهد عرضه آن در بازارهای جهانی باشیم. بنابراین مطمئن باشید که آنر 7 ایکس از کیفیت ساخت بالایی برخوردار خواهد بود.

گوشی هوشمند آنر 7 ایکس از صفحه نمایشی 5.93 اینچی با وضوح تصویر 2160 در 1080 پیکسل یا اصطلاحا فول اچ‌دی پلاس بهره می‌برد. نسبت تصویر آن 8 به 9 در نظر گرفته شده و شیشه 2.5D بر روی نمایشگر اصلی دستگاه واقع گردیده است. گوشی مذکور از تراشه کرین 659 هوآوی بهره‌مند است که پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Mali T930 MP2 را به همراه دارد.

رم آنر 7 ایکس 4 گیگابایتی بوده و دستگاه از نظر حافظه داخلی شامل سه آپشن مختلف می‌شود که به ترتیب ظرفیت‌های 32، 64 و 128 گیگابایتی را ارائه می‌کنند. شرکت آنر اشاره داشته که گوشی مذکور از اتصال حافظه جانبی هم پشتیبانی به عمل آورده و کاربران با نصب حافظه میکرو اس‌دی در آن می‌توانند فضای ذخیره‌سازی اطلاعات گوشی را تا 256 گیگابایت افزایش دهند.

دوربین اصلی گوشی نام برده شده از دو سنسور 16 و 2 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. یک سنسور 8 مگاپیکسلی هم به عنوان دوربین سلفی گوشی ایفای نقش خواهد کرد. باتری آن 3340 میلی آمپر ساعتی است و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا به طور پیش‌فرض روی گوشی نصب خواهد بود. البته رابط کاربری اختصاصی EMUI 5.1 هم در کنار آن نصب و راه‌اندازی می‌شود. همانطور که در عکس‌های ضمیمه شده مشاهده می‌کنید، گوشی آنر 7 ایکس از اسکنر انگشت کاربر هم بهره می‌برد و این اسکنر در پنل پشت گوشی نصب شده است.

شرکت آنر اشاره داشته که گوشی آنر 7 ایکس زا در رنگ های آبی، طلایی و مشکلی روانه بازار خواهد کرد. قرار است نسخه پایه‌ای این اسمارتفون که از حافظه داخلی 32 گیگابایتی بهره می‌برد در بازارهای جهانی با قیمت 299 یورو عرضه شود. نظر شما در مورد گوشی جدید آنر 7 ایکس چگونه است؟

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟