ویندوزفونی که می‌خواهد اعتبار ویندوزموبایل را بازگرداند!
با ویندوزفون جدید و ارزان ویلی‌فاکس پرو آشنا شوید + عکس
اگر تصور می‌کنید که ویندوزفون‌ها محصولاتی کاملا از بین رفته و تسخیر شده توسط دو سیستم عامل iOS و اندروید هستند، احتمالا در اشتباه به سر می‌برید! چرا که یک شرکت بریتانیایی به تازگی از یک ویندوزفون جدید به نام ویلی‌فاکس پرو (WileyFox Pro) رونمایی کرده و قرار است تا سال 2020 از آن پشتیبانی نرم افزاری به عمل آورد. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

اگر از طرفداران ویندوزموبایل هستید، این خبر را از دست ندهید. همه ما می‌دانیم که دو سیستم عامل iOS و اندروید توانستند ویندوزموبایل را سرکوب کنند و شرکت‌های تولید کننده اسمارتفون را مجبور سازند که از تولید گوشی‌های مبتنی بر سیستم عامل ویندوزموبایل صرف نظر نمایند. اما ظاهرا شرکت ویلی‌فاکس اینطور فکر نمی‌کند و قصد دارد آخرین شانس خود برای عرضه موفقیت‌آمیز یک ویندوزموبایل جدید را امتحان کند!

در همین راستا شرکت مذکور از ویندوزفون ویلی‌فاکس پرو رونمایی کرده است. این ویندوزفون از سیستم عامل ویندوز 10 بهره می‌برد و برای رفع نیازهای آن دسته از کاربرانی طراحی شده که به دنبال یک گوشی مناسب با قابلیت انجام کارهای اداری و غیره هستند. شرکت ویلی‌فاکس اشاره کرده که پشتیبانی نرم افزاری از ویندوزفون ویلی‌فاکس پرو را تا اواسط سال 2020 ادامه می‌دهد، بنابراین کاربران از ین نظر جایی برای نگرانی نخواهند داشت.

ویلی‌فاکس پرو از نمایشگری 5 اینچی با وضوح تصویر 720 در 1280 پیکسل بهره می‌برد. پردازنده مرکزی آن چهار هسته‌ای است و حافظه داخلی آن 16 گیگابایتی فضای ذخیره‌سازی اطلاعات را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی هم از دیگر مشخصات فنی این ویندوزفون مقرون به صرفه به شمار می‌روند.

شرکت ویلی‌فاکس سعی کرده که ویندوزفون جدید خود را با قیمتی مقرون به صرفه روانه بازار کند تا کاربران بیش از پیش برای خرید این محصول ترغیب شوند. قیمت این ویندوزموبایل در حدود 257 دلار در نظر گرفته شده و پیش‌فروش آن هم اکنون از طریق سایت آمازون انجام می‌شود. شرکت ویلی‌فاکس اشاره داشته که عرضه ویندوزفون مذکور را از روز چهارم ماه دسامبر آغاز می‌کند. نظر شما در رابطه با ویندوزفون ویلی‌فاکس پرو چگونه است؟ آیا این اسمارتفون می‌تواند بار دیگر اعتبار از دست رفته ویندوزموبایل‌ را باز گرداند؟

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟