آیفون ایکس
21/08/1396 - 11:37
همه چیز درباره آیفون 10 اپل - تجهیزات، قیمت و مقایسه
آیفون 10 جدیدترین محصول اپل است که همراه با آیفون 8 به بازار آمد. تجهیزات به‌کار رفته در این مدل بسیار خاص هستند و به گفته کارشناسان این آیفون 10 قدرتمندترین گوشی دنیا است. در این مطلب پنج مقاله در خصوص ویژگی‌ها، آموزش، تجهزات و قیمت واقعی آیفون ایکس اپل گردآوری کرده‌ایم. باسایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

در این مطلب پنج مقاله مجزا را در زمینه "آیفون 10" گردآوری کردیم. روی تیتر دلخواهتان
 
کلیک کنید تا مقاله مورد نظر باز شود


مروری بر تمام ویژگی‌های جدید آیفون ایکس + عکس

اپل به تازگی از آیفون ایکس (iPhone X) رونمایی کرد. این محصول در کنار آیفون 8 و آیفون 8 پلاس معرفی شد و از نظر سبک طراحی و قابلیت‌ها به مراتب پیشرفته‌تر از دو آیفون نام برده شده است. در این مقاله قصد داریم مروری بر تمام ویژگی‌های جدید و متفاوت آیفون ایکس داشته باشیم.

ادامه مطلب


آموزش کار با آیفون ایکس اپل (iPhone‌X)

همانطور که می‌دانید اپل در آیفون ایکس سبک طراحی جدیدی را به کار برده است. صفحه نمایش این آیفون تقریبا کل پنل جلویی دستگاه را در بر می‌گیرد و دکمه هوم (Home) از گوشی حذف شده است. اما چگونه بدون دکمه هوم می‌توانیم از آیفون ایکس اپل استفاده کنیم؟ به بیان دیگر کارایی‌هایی که به واسطه وجود دکمه هوم آیفون در اختیارمان قرار می‌گرفت، با حذف این دکمه چگونه ارائه می‌شوند؟ 

ادامه مطلب


درون گوشی X اپل چه چیزهایی وجود دارد؟

شرکت اپل دهمین سالگرد تولد گوشی آیفون خود را با ارائه نسخه X جشن گرفته است. نسخه‌ای که درست مثل نسخه‌ اول این گوشی، هیجان زیادی به پا کرده و تقلبی و اصل‌اش در جهان خواهان زیادی دارد! امروز این گوشی بطور رسمی در اختیار مشتاقان قرار گرفت و اگر کنجکاو هستید بدانید درون X چه خبر است با ما همراه باشید تا به برخی از ویژگی‌های آن نگاهی بیندازیم. آنچه در اینجا می‌خوانید خلاصه‌ای از گزارش مفصل کارشناسان IFixit است که بدون معطلی، دست‌به‌کار شده‌اند.

ادامه مطلب


مقایسه تصویری آیفون X، گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس

به نظر شما تفاوت‌های آیفون X اپل، گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس سامسونگ در چه مواردی خلاصه می‌شود؟ شما خرید کدام گوشی را به دو گوشی دیگر ترجیح می‌دهید؟ در این مقاله ما قصد داریم به مقایسه تصویری سه گوشی نام برده شده بپردازیم. 

ادامه مطلب


هزینه تولید آیفون 10 فقط 357.5 دلار بوده است!

طبق تازه‌ترین گزارش‌های به دست آمده، ظاهرا هزینه ساخت هر دستگاه آیفون 10 اپل چیزی در حدود 357.5 دلار است! این موضوع در حالیست که اپل گوشی مذکور را با قیمت 999 دلار روانه بازار کرده است! به بیان دیگر اپل با فروش هر دستگاه آیفون 10 چیزی در حدود 641.5 دلار سود می‌کند که مبلغ بسیار گزافی محسوب می‌شود. 

ادامه مطلب

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟