با پرچمدار جدید موتورولا آشنا شوید
موتور زد 2018 رسما معرفی شد + عکس
شرکت موتورولا که هم اکنون زیرمجموعه‌ای از برند لنوو است، به صورت رسمی از پرچمدار سال 2018 خود با نام اختصاصی موتو زد 2018 رونمایی کرد. این گوشی در کشور چین رونمایی شده و ظاهرا نسخه اختصاصی همان گوشی موتو زد 2 فورس این شرکت محسوب می‌شود. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

اگرچه موتورولا رسما توسط شرکت لنوو خریداری شده، اما لنوو اجازه می‌دهد تا محصولات موتورولا با نام اختصاصی برندش خود تولید و روانه بازار شوند. این استراتژی منجر می‌شود تا لنوو بتواند از محبوبیت نام موتورولا برای افزایش سود و درآمد خود استفاده کند. در همین راستا موتورولا از گوشی پرچمدار جدید خود با نام موتو زد 2018 رونمایی کرده است. این گوشی ظاهرا نسخه اختصاصی همان گوشی موتو زد 2 فورس خواهد بود.

موتور زد 2018 از نمایشگری 5.5 اینچی و نوع آمولد (AMOLED) بهره می‌برد که شیشه آن از نوع شترشیلد (ShatterSheild) است و مقاومت بالایی در برابر ضربه و خراشیدگی دارد. وضوح تصویر صفحه نمایش گوشی 2K در نظر گرفته شده و تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام در قلب آن ایفای نقش می‌کند. موتور زد 2018 برخلاف موتو زد 2 فورس از رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی بهره می‌برد.

خوشبختانه گوشی موتور زد 2018 از اتصال حافظه جانبی هم پشتیبانی می‌کند، بنابراین کاربران علاقمند در صورت تمایل می‌توانند با استفاده از حافظه SD فضای ذخیره‌سازی اطلاعات گوشی را تا سقف 2 ترابایت افزایش دهند. شرکت موتورولا بدنه گوشی موتور زد 2018 را از آلومینیوم سری 7000 ساخته و برای دوربین اصلی و سلفی آن به ترتیب از سنسورهایی 12 و 5 مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

گوشی هوشمند موتور زد 2018 از باتری با ظرفیت 2730 میلی آمپر ساعت بهره‌مند است اما یک موتو ماد اختصاصی هم به همراه دستگاه عرضه می‌شود که ظرفیت 3490 میلی آمپر ساعتی را برای باتری دستگاه به ارمغان می‌آورد. باتری گوشی مذکور از قابلیت شارژ سریع توربو پاور هم پشتیبانی به عمل می‌آورد و شارژر اختصاصی آن در جعبه گوشی قرار خواهد داشت. ضمنا سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا هم به طور پیش‌فرض بر روی گوشی مذکور نصب است.

اما شکرت موتورولا بک نسخه ویژه از گوشی موتور زد 2018 را هم معرفی کرده که به همراه یک کیف بسیار شیک، چندین قاب، موتوماد باتری توربو پاور، موتو ماد شارژ بیسیم، آداپتور سوکت 3.5 میلیمتری هندزفری، هندزفری اختصاصی Hi-Fi و کارت VIP و گارانتی عرضه می‌شود. قیمت نسخه ویژه گوشی موتور زد 2018 که Kingsman VIP Edition نام دارد در حدود 1500 دلار در نظر گرفته شده، اما اطلاعاتی در مورد قیمت نسخه معمولی آن منتشر نشده است. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟