گوشی با دو نمایشگر بزرگ و فول اچ‌دی
ZTE Axon M یک گوشی با دو نمایشگر  5.2 اینچی + عکس
شرکت زد‌تی‌ای (ZTE) به صورت رسمی از جدیدترین گوشی خود رونمایی کرد. این گوشی هوشمند زد‌تی‌ای اکسون ام (ZTE Axon M) نام دارد و با یک طراحی جالب معرفی شده است! زد‌تی‌ای در این اسمارتفون از دو نمایشگر 5.2 اینچی استفاده کرده و توسط لولا به یکدیگر وصل هستند. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

مدت‌هاست که خلأ بکارگیری ایده‌های نوآورانه در طراحی گوشی‌های هوشمند به شکل محسوسی حس می‌شود. شاید اصلی‌ترین تغییراتی که در اسمارتفون‌های اخیر در مقایسه با چند سال پیش به وجود آمده مربوط به بزرگ‌تر شدن صفحه نمایش و بدون حاشیه شدن آن باشد. اما کاملا مشخص است که تغییر چندان محسوسی در طراحی اسمارتفون‌ها ایجاد نشده است.

حال شرکت زد‌تی‌ای با یک اقدام جالب شانس خود را برای پیاده‌سازی یک حرکت نوآورانه امتحان کند! این کمپانی گوشی هوشمندی با نام زد‌تی‌ای اکسون ام را معرفی کرده که از دو نمایشگر 5.2 اینچی با وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسل بهره‌مند است! این دو نمایشگر با استفاده از یک لولا به یکدیگر وصل شده‌اند و زمانی که گوشی باز شود، طوری به نظر می‌رسد که گویا دو گوشی مستقل در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند!

گوشی مذکور از بدنه‌ای تمام فلزی تشکیل شده و نمایشگرهای آن از نوع TFT LCD هستند. شرکت زد‌تی‌ای برای محافظت از نمایشگرهای گوشی اکسون ام آن‌ها را به شیشه گوریلاگلس 5 مجهز کرده است. اسمارتفون نام برده شده از اندروید 7 نوقا بهره می‌برد و تراشه اسنپدراگون 821 در آن بکار گرفته شده که یک تراشه قدرتمند محسوب می‌شود.

حافظه داخلی گوشی زد‌تی‌ای اکسون ام به صورت پیش‌فرض 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی اطلاعات را ارائه می‌کند، اما این حافظه ذخیره‌سازی اطلاعات با اتصال رم میکرو اس‌دی تا سقف 256 گیگابایت قابل ارتقاء خواهد بود. دوربین اصلی گوشی 20 مگاپیکسلی است و یک باتری 3180 میلی آمپر ساعتی هم انرژی مورد نیاز آن را تأمین می‌کند. متاسفانه اطلاعاتی در مورد قیمت این اسمارتفون منتشر نشده است. نظر شما در رابطه با گوشی هوشمند زد‌تی‌ای اکسون ام چگونه است؟

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟