آموزش غیرفعال‌سازی تنظیم خودکار نور نمایشگر در iOS 11
از تیره و روشن شدن خودکار نمایشگر آیفون جلوگیری کنید!
در iOS 10 برای غیرفعال کردن قابلیت تنظیم خودکار نور صفحه نمایش کافی بود که وارد بخش Settings و سپس Display & Brightness می‌شدید و گزینه Auto-Brightness را خاموش می‌کردید، اما در iOS 11 این گزینه در منوی مذکور قرار ندارد! پس چگونه باید قابلیت تنظیم خودکار نور صفحه نمایش در iOS 11 را غیرفعال کنیم؟ با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

مقدمه

تقریبا تمام گوشی‌های هوشمند امروزی از سنسوری با نام سنسور تشخیص نور محیط بهره می‌برند که به موجب آن دستگاه می‌تواند با درک وضعیت تابش نور در محیط، شدت روشنایی نمایشگر دستگاه را به طور خودکار تنظیم کند. برای مثال زمانی که به خارج منزل و محیطی پرنور بروید، صفحه نمایش دستگاه هم روشن‌تر می‌شود و زمانی که به محیطی کم نور و تاریک‌تر بروید، صفحه نمایش گوشی کم‌نورتر خواهد شد.

اما این قابلیت، یعنی تنظیم خودکار نور صفحه نمایش قابل غیرفعال‌سازی است. در iOS 10  این ویژگی باید وارد بخش Settings و سپس Display & Brightness می‌شدید و گزینه Auto-Brightness را خاموش می‌کردید، اما در iOS 11 این گزینه در منوی مذکور قرار ندارد! بنابراین بسیاری از کاربران نمی‌دانند چگونه باید قابلیت تنظیم خودکار نور نمایشگر را در آیفون خود غیرفعال کنند. در ادامه به آموزش نحوه انجام این کار در iOS 11 می‌پردازیم. با سایت شبکه همراه باشید.

غیرفعال‌سازی تنظیم خودکار نور صفحه نمایش در iOS 11

به منظور غیرفعال کردن قابلیت مورد نظر در iOS 11 باید به شرح زیر عمل کنید:

وارد بخش Settings دستگاه شوید و گزینه General را انتخاب کنید.

گزینه Display Accommodations را انتخاب نمایید.

اسلایدر موجود در کنار گزینه Auto-Brightness را لمس کنید تا غیرفعال شود.

بنابراین به همین سادگی قابلیت مذکور در آیفون یا آیپد شما غیرفعال می‌شود. شاید عجیب باشد که اپل برای غیرفعال کردن قابلیت تنظیم خودکار نور نمایشگر در iOS 11 تغییراتی ایجاد کرده و دسترسی به این گزینه را سخت‌تر از گذشته کرده است. بسیاری از افراد بر این باورند که اپل قصد دارد با انجام این کار تعداد افرادی که از قابلیت مذکور خوششان نمی‌آید را کاهش داده و بدین صورت به افزایش (با فعال بودن قابلیت Auto-Brightness) به افزایش توان شارژدهی باتری آیفون‌هایش کمک کند.

کلام آخر

پس به منظور غیرفعال‌سازی گزینه Auto-Brightness یا تنظیم خودکار نور صفحه نمایش آیفون در iOS 11 باید به صورتی عمل کنید که در بخش فوق شرح داده شد. امیدوار هستیم که از این مقاله اختصاصی لذت برده باشید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟