ازار ساده تبدیل متن و عکس به گیف
20/03/1396 - 17:40
Gifybot؛ رباتی برای ساخت تصاویر گیف در تلگرام
استفاده از تصاویر گیف در شبکه‌های اجتماعی و به‌خصوص کانال‌های تلگرام بسیار رایج شده است. تلگرام رباتی دارد که به سادگی می‌تواند متن، عکس و چیزهای دیگر را به تصاویر گیف تبدیل کند و حتا بتوانید این تصاویر را واترمارک کنید.

1606683296_1_0.gif

ربات‌های تلگرام به سرعت دارند جای برنامه‌های دسکتاپ و اپلیکیشن‌های موبایل را می‌گیرند. کار با این ربات‌های این‌قدر ساده است و برخی کارهای سخت را در دسترس کردند که هر روز دارند با استقبال بیشتری روبرو می‌شود. یکی از ربات‌های کاربردی و جذاب اپلیکیشن تلگرام؛ ربات ساخت تصاویر گیف Gifybot است. در ادامه شما را با این ربات و مراحل کار آشنا می‌کنیم. 

برای استفاده از ربات ساخت تصاویر گیف Gifybot کافی است در برنامه تلگرام خود از آی‌دی Gifybot@  استفاده کرده یا اینجا کلیک کنید. به سرعت پیغام توضیحات ربات Gifybot را مشاهده خواهید کرد. برای شروع کار روی کلید Start پایین پیغام کلیک کنید.

با زدن روی Start ربات Gifybot شروع به اجرا می‌شود و می‌توانید منوی ابزارها و امکانات این ربات تلگرام را ببینید. همان‌طور که در تصویر زیر مشخص است؛ می‌توانید متن، عکس، فیلم و چیزهای دیگری را به گیف تبدیل کنید یا از قابلیت‌های چاپ استیکر و واترمارک آن سود ببرید. ما در ادامه گزینه تبدیل عکس به گیف را انتخاب کردیم.

از شما سوال می‌شود که عکس با متن را می‌خواهید برای ساخت گیف استفاده کنید یا فقط از عکس استفاده می‌کنید. گزینه عکس را انتخاب می‌کنیم.

توضیحات مربوط به چگونگی تبدیل عکس‌ها به یک فایل گیف نمایش داده می‌شوند. اکنون، می‌توانید مجموعه‌از از عکس‌ها را یک‌جا یا تک‌تک از روی کامپیوتر خود انتخاب کرده و به ربات معرفی کنید. وقتی دو عکس یا بیشتر ارسال کردید، با کلید «مرحله بعد» می‌توانید به سراغ مراحل بعدی ساخت تصویر گیف بروید. 

عکس‌های مورد نظر را روی ربات تلگرام آپلود کردیم و به مرحله بعدی می‌رویم.

همان‌طور که مشاهده می‌کنید؛ گیف موردنظر از عکس‌های انتخابی ما ساخته شده و می‌توانیم برای کانال‌های تلگرام خود استفاده کنیم یا ابتدا دانلود کرده و در شبکه‌های اجتماعی دیگر به کار بگیریم. دوباره می‌توان به منوی اصلی برگشت یا تعدادی تصاویر جدید به این ربات اضافه کرد تا گیف جدیدی ساخته شود. 

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟