ویژه کسب‌وکارها
15/02/1396 - 22:29
آشنایی با نرم‌افزار مدیریت مادربوردهای کسب‌وکاری ایسوس
نرم‌افزار ASUS Control Center یک نرم‌افزار مدیریتی/کنترلی است و به عنوان مهمترین ویژگی مادربوردهای مخصوص کسب و کار (CSM) شناخته می شود. این نرم‌افزار در حقیقت چهار عملکرد اصلی دارد که در ادامه به شرح هر کدام خواهیم پرداخت.

1606683296_1_0.gif

مانیتورینگ کامل نرم‌افزاری و سخت‌افزاری

به عنوان یک مدیر IT در یک شرکت بزرگ یا کوچک، یکی از مهمترین وظایف، مدیریت و مانیتورینگ کامل از تمام سیستم‌های موجود در شرکت است. ACC با ظاهری بسیار راحت و گزارش‌دهی لحظه ای، تمامی وضعیت‌ها از گزارش دما، ولتاژها، چرخش فن‌ها گرفته تا هشدار عدم کارایی یک سیستم در شرکت را به مدیر IT به سادگی نشان می دهد. ظاهر ساده و روان ACC باعث شده تا بدون نیاز به آموزشی خاص تمامی عملیات مرتبط با گزارش‌گیری و مانیتورینگ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تک‌تک سیستم‌های شرکت را با چند کلیک ساده دریابید.

کنترل از راه دور

فرض کنید می‌خواهید بایوس 100 سیستم فعال در یک شرکت را به‌روزرسانی کنید. اگر حداقل 5 دقیقه برای هر سیستم زمان بگذارید، 500 دقیقه را فقط صرف یک امر ساده کرده‌اید! می‌توانید توسط ACC کمتر از چند دقیقه بایوس همه سیستم‌ها را به یکباره با هم به‌روزرسانی کنید! مدیریت و کنترل دسکتاپ از راه دور (Remote Desktop) هم به سادگی توسط ACC قابل دسترس است. نصب نرم‌افزارها برای همه سیستم‌ها، به‌روزررسانی‌های همگانی برای کل سیستم‌ها با چند کلیک ساده، در چند دقیقه با کمک ACC برای تعداد زیادی از سیستم‌ها هم اکنون در دسترس است.

کنترل همراه

ACC با دستگاه‌های هوشمند سازگاری کامل دارد و در هر حال و هر جا شما می‌توانید عملیات و مانیتورینگ کاملی را بدون نیاز به پلتفرمی خاص در دسترس داشته باشید. تمامی سیستم‌ها و گزارشات را به صورت ساده و جذاب در تلفن‌های همراه هوشنمد در دسترس خواهید داشت.

امنیت و صرفه‌جویی در هزینه‌ها

با کمک ACC به سادگی می توانید دسترسی به پورت‌های اتصالاتی نظیر USB را مطابق میل شرکت محدود کنید. به منظور حفظ هر چه بیشتر امنیت سیستم‌ها و جلوگیری از تغییرات در رجیستری سیستم‌عامل، ACC می‌تواند قفلی کامل بر رجیستری لحاظ کرده و از تغییرات در آن جلوگیری نماید. به منظور تهیه گزارش لحظه از همه روال‌ها و رویداد‌های هر سیستم، بدون نیاز به سرور قدرتمند، ACC یک Watch Dog را در کل سیستم‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد تا از ریزترین جزئیات هر سیستم در شرکت مطلع شوید.

تا اینجا به کلیات نرم‌افزار ACC پرداختیم، حال با مثال‌هایی با موارد کارایی این  دستیار حرفه‌ای مطلع خواهیم شد:

در شرکت‌ها، کتابخانه‌ها، ادارات و نظایر آن، روشن بودن بیهوده سیستم‌ها یکی از مهمترین عوامل داشتن قبوض مصرف زیاد انرژی است. با ACC به سادگی  می‌توانید هر سیستم یا همه سیستم‌ها را به یکباره خاموش یا روشن کنید! به‌روزرسانی آنتی‌ویروس‌ها و نرم‌افزارها یکی از وقت گیرترین پروسه‌ها در شرکت‌ها است، اما ACC امکان برنامه‌ریزی زمانی و تعیین زمانی خاص حتی خارج از زمان کاری شرکت را برایتان مهیا کرده است.

گزارش‌گیری و نمایش بلادرنگ وضعیت هر سیستم هم یکی از امکانات پایه ACC است که ایسوس به عنوان مکمل مادربوردهای سری مخصوص کسب‌و‌کار خود قرار داده است.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟