24/06/1396 - 17:00
چرا نباید آیفون7 بخریم؟ + مقایسه (بخش دوم)
آیفون 7 سپتامبر 2016 در سالن مدنی بیل گراهام در سان فرانسیسکو توسط تیم کوک مدیرعامل اپل رونمایی شد. یک گوشی قدرتمند دیگر از اپل که که کاربران موبایل را به سمت خود می‌کشید. اما آیا آیفون 7 در این رنج قیمت بهترین گزینه است؟ در سال 2017 رقبا اپل با معرفی پرچمداران خود آیفون 7 را به چالش کشیدند. گوشی‌هایی قدرتمند‌تر با قیمت کمتر.

1606683296_1_0.gif

در این مطلب پنج مقاله مجزا را در زمینه " مقایسه و نقاط ضعف گوشی آیفون 7" گردآوری کردیم. روی تیتر دلخواهتان کلیک کنید تا مقاله مورد نظر باز شود.

 

برای مطالعه بخش اول این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید

گلکسی نوت 8، آیفون 7 پلاس یا ال‌جی وی 30؟ راهنمای خرید 


اگر قصد خرید یک فبلت جدید را دارید و گلکسی نوت 8 سامسونگ، آیفون 7 پلاس اپل و ال‌جی وی 30 از کاندیدهای خریدتان محسوب می‌شوند، حتما این مقاله را مطالعه کنید. در این مقاله قصد داریم به مقایسه این سه فبلت بپردازیم و مشخص کنیم که خرید کدامیک از آن‌ها برای شما انتخاب بهتری خواهد بود. با سایت شبکه همراه باشید.

به جای آیفون 7 پلاس، شیائومی می میکس بخرید!

اگر به تازگی تصمیم گرفته‌اید که آیفون 7 پلاس اپل را بخرید یا حداقل به شدت تمایل به خرید آن را دارید، توصیه می‌کنیم حتما پیش از انجام هر کاری این مقاله را مطالعه کنید. به نظر ما گوشی شیائومی می میکس (Xioami Mi Mix) می‌تواند یک جایگزین مناسب‌تر برای آیفون 7 پلاس اپل باشد. با سایت شبکه همراه باشید.

بهترین گوشی‌های جایگزین آیفون 7 اپل را بشناسید 


اگر تمایل به خرید یک گوشی جدید دارید و تصمیم گرفته‌اید که آیفون 7 اپل را بخرید، کمی دست نگه دارید و حداقل یک نگاه کلی به این مقاله داشته باشید. در این مقاله قصد داریم لیستی از گوشی‌های هوشمندی را ارائه کنیم که بهترین جایگزین‌های آیفون 7 اپل هستند. با سایت شبکه همراه باشید.

مقایسه تصویری و مختصر آیفون 7 پلاس با ال‌جی جی 6 


ال‌جی به تازگی از گوشی هوشمند ال‌جی جی 6 (LG G6) رونمایی کرده است و برخلاف گذشته توانسته توجه کاربران را جلب کند و آمار فروش مناسبی را در چند روز ابتدایی عرضه این محصول به ثبت برساند. اما به نظر شما آیا ال‌جی جی 6 به قدری باکیفیت هست که بتواند با آیفون 7 پلاس اپل رقابت کند؟ با سایت شبکه همراه باشید تا مقایسه تصویری و مختصری از این دو اسمارتفون قدرتمند داشته باشیم.

نقاط ضعف آیفون 7 که می‌توانند شما را از خرید آن منصرف کنند!


آیفون‌های اپل محصولات فوق‌العاده‌ای هستند که طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارند. آیفون 7 و آیفون 7 پلاس جدیدترین آیفون‌هایی محسوب می‌شوند که شرکت اپل آن‌ها را روانه بازار کرده است، اما این موضوع به آن معنا نیست که این محصولات بی‌عیب و نقص هستند. در این مقاله قصد داریم که مروری بر نقاط ضعف آیفون 7 اپل داشته باشیم. این نقاط ضعف می‌توانند شما را از خرید آیفون 7 منصرف کنند. با سایت شبکه همراه باشید تا مروری بر این نقاط ضعف داشته باشیم.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟