یک نوار شناور جایگزین نمایشگر ثانویه خواهید شد!
31/05/1396 - 23:46
ال‌جی وی 30 به قابلیت تشخصی چهره باکیفیتی مجهز می‌شود
شرکت ال‌جی به تازگی اطلاعات و تصاویری را در مورد گوشی هوشمند ال‌جی وی 30 (LG V30) منتشر کرده که بسیار جالب به نظر می‌رسند و ویژگی‌های خاصی از این اسمارتفون را به معرض نمایش قرار می‌دهند. با سایت شبکه همراه باشید تا مروری بر اطلاعات جدید منتسب به گوشی ال‌جی وی 30 داشته باشیم.

1606683296_1_0.gif

حتما می‌دانید که گوشی هوشمند ال‌جی وی 30 قرار نیست به صفحه نمایش ثانویه مجهز شود. طبق تصاویر تازه‌ای که از سوی شرکت ال‌جی برای نمایش رابط کاربری و قابلیت‌های گوشی ال‌جی وی 30 منتشر شده، می‌توان دریافت که این شرکت کره‌ای یک نوار مستطیل شکل و شناور را جایگزین نمایشگر ثانویه در گوشی وی 30 می‌کند. به این قابلیت و نوار شناور نام برده شده لقب Floating Bar داده شده است.

در سمت مقابل شرکت ال‌جی اشاره کرده که گوشی ال‌جی وی 30 را به قابلیت تشخیص چهره قدرتمندی مجهز می‌کند که بلافاصله با قرار گرفتن گوشی در جلوی صورت کاربر، صفحه نمایش آن را آنلاک خواهد کرد. با این حال احتمالا گوشی ال‌جی وی 30 علاوه بر قابلیت تشخیص چهره به اسکنر انگشت هم مجهز می‌شود. ضمنا گوشی مذکور از قابلیت تشخیص صدای قدرتمندی هم بهره‌مند خواهد شد.

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب و جدید ال‌جی وی 30 با نام Graphy معرفی شده است که به موجب آن کاربران در حالت دستی دوربین (Camera Manual Mode) می‌توانند تنظیمات عکاسان حرفه‌ای را دانلود و پیاده‌سازی کنند. همچنین طبق تصاویر منتشر شده، کاملا مشخص است که قابلیت "نمایشگر همیشه روشن" یا همان "Always on Display" گوشی ال‌جی وی 30 امکان شخصی‌سازی بیشتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟