کمتر از ده روز تا عرضه نوت 8 باقی مانده است
23/05/1396 - 16:40
گلکسی نوت 8 احتمالا دوم شهریور ماه عرضه می‌شود!
طبق تازه‌ترین گزارش‌های به دست آمده، ظاهرا فبلت گلکسی نوت 8 سامسونگ قرار است یک روز بعد از رونمایی به بازار عرضه شود. پیش‌بینی می‌شود که روز عرضه فبلت مذکور بیست و چهارم آگوست مصادف با دوم شهریور ماه امسال باشد. پس احتمالا کمتر از 10 روز دیگر تا عرضه سامسونگ گلکسی نوت 8 باقی مانده است! با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

مدت‌هاست که شایعات زیادی در مورد فبلت گلکسی نوت 8 سامسونگ منتشر می‌شود. این فبلت باید بار دیگر اعتبار از دست رفته سری فبلت‌های گلکسی نوت را بازگرداند، چرا که گلکسی نوت 7 یک آبروریزی بزرگ را برای سامسونگ به بار آورد. در بین تمام شایعات و خبرهایی که در مورد فبلت نوت 8 منتشر می‌شود، بخشی از آن‌ها به صورت ویژه بر روی تاریخ معرفی و عرضه این محصول معطوف هستند.

طبق گزارش‌ها، سامسونگ قرار است در روز بیست و سوم ماه آگوست مصادف با یکم شهریور ماه رویداد اختصاصی Samsung Unpacked Event را برگزار کند و احتمالا در همین روز شاهد معرفی فبلت گلکسی نوت 8 خواهیم بود. اما نوت 8 چه زمانی روانه بازار می‌شود؟ ظاهرا برخلاف گذشته اینبار تقریبا هیچ تأخیری مابین رونمایی و عرضه فبلت گلکسی نوت 8 وجود نخواهد داشت!

بنا به اطلاعاتی که از سوی یکی از کارمندان سایت Best Buy در سایت رددیت منتشر شده، سامسونگ برنامه‌ریزی را صورت داده تا عرضه گلکسی نوت 8 را دقیقا یک روز بعد از رونمایی دستگاه آغاز کند. بدین صورت احتمالا در روز بیست و چهارم آگوست مصادف با دوم شهریور ماه امسال شاهد آغاز عرضه رسمی فبلت نوت 8 خواهیم بود. جالب است بدانید که در ابتدا گفته می‌شود صحبت این مسئله به صورت رسمی توسط سامسونگ و اپراتور ورایزن (Verizon) تایید شده است، اما ظاهرا هنوز این مسئله به صورت قطعی مورد تایید واقع نشده است.

اگر این خبر صحت داشته باشد، بدان معناست که کمتر از 10 روز دیگر تا عرضه گلکسی نوت 8 زمان داریم. اگر شما هم از علاقمندان سری فبلت های گلکسی نوت سامسونگ هستید، احتمالا خبرهای مرتبط با این محصول را دنبال کرده و می‌دانید که این فبلت به احتمال زیاد از صفحه نمایشی 6.3 اینچی با وضوح تصویر 2960 در 1440 پیکسل بهره‌مند می‌شود. دوربین اصلی دوگانه، تراشه اسنپدراگون 835 و اگزینوس 8895 (در دو مدل مختلف)، رم 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی قابلی ارتقاء، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و باتری 3300 میلی آمپر ساعتی هم از دیگر مشخصات احتمالی فبلت گلکسی نوت 8 محسوب می‌شوند. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟