احتمال تأخیر در معرفی آیفون 8 وجود دارد!
03/05/1396 - 21:46
نسخه 2017 آیفون SE اپل ماه آگوست معرفی می‌شود!
طبق تازه‌ترین گزارش‌های به دست آمده، ظاهرا اپل قصد دارد که در ماه آگوست (August) امسال از نسخه 2017 آیفون SE خود رونمایی کند. این آیفون احتمالا با نام اختصاصی "iPhone SE 2" معرفی خواهد شد. همچنین برخی گزارش‌ها از احتمال تأخیر معرفی آیفون 8 اپل خبر می‌دهند. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

اپل در ماه مارس (March) سال 2016 به صورت رسمی آیفون SE را معرفی کرد. این آیفون از نظر ظاهری همان آیفون 5 اس اپل بود که بستر سخت افزاری قدرتمندتری را ارائه می‌کرد. علیرغم اینکه صحبت‌های زیادی در مورد احتمال معرفی نسخه دوم این محصول در سال 2017 به میان آمده بود، این امر حداقل تا به این جای کار صورت نپذیرفته است. اما طبق تازه‌ترین گزارش‌های به دست آمده، احتمال دارد در آینده نزدیک شاهد عملی شدن این مسئله باشیم!

طبق گزارش یک سایت فرانسوی به نام iGeneration، اپل قرار است در ماه آگوست امسال (ماه آینده) کنفرانس اختصاصی را برگزار کند و در جریان آن از نسخه 2017 آیفون SE پرده‌برداری خواهد کرد. این منبع حتی مدعی شده که قیمت آیفون SE جدید یا 2017 اپل برابر با 399 دلار در نظر گرفته می‌شود. متاسفانه این سایت فرانسوی زبان اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی نسخه 2017 آیفون SE ارائه نکرد، اما طبق گزارش منابع دیگر در ماه‌های پیشین، انتظار داریم که آیفون SE جدید اپل به بدنه‌ای متشکل از فلز و شیشه مجهز شود.

منابع خبری عقیده دارند با توجه به اینکه آیفون SE سال 2016 اپل از نظر مشخصات فنی مشابه با آیفون 6 اس طراحی شده بود، بنابراین نسخه 2017 آیفون SE احتمالا از نظر مشخصات فنی مشابه با آیفون 7 خواهد بود. در نهایت هم منابع خبری عقیده دارند که رونمایی از آیفون 8 اپل هم در ماه اکتبر (October) صورت می‌گیرد تا حداقل مابین معرفی نسخه 2017 آیفون SE و نسخه 2017 آیفون‌های اصلی اپل یک ماه فاصله ایجاد شود. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟