یک گوشی مقرون به صرفه و مناسب
29/04/1396 - 15:40
پاناسونیک از گوشی پی 55 مکس رونمایی کرد + عکس
شرکت پاناسونیک گاها در زمینه تولید و عرضه گوشی‌های هوشمند هم فعالیت‌هایی می‌کند. در همین راستا، امروز این شرکت از جدیدترین گوشی اندرویدی خود با نام اختصاصی پاناسونیک پی 55 مکس (Panasonic P55 Max) رونمایی کرد. این گوشی یک اسمارتفون مقرون به صرفه است. با سایت شبکه همراه باشید تا مشخصات فنی این دستگاه را زیر ذره‌بین قرار دهیم.

1606683296_1_0.gif

شرکت پاناسونیک در زمینه تولید و عرضه لوازم الکترونیکی و خانگی یک برند کاملا شناخته شده است، اما این کمپانی گاها به تولید و عرضه اسمارتفون‌های خاصی هم می‌پردازد. در جدیدترین اقدام این شرکت، شاهد رونمایی آن از یک گوشی اندرویدی جدید با نام پاناسونیک پی 55 مکس بودیم که یک گوشی مقرون به صرفه محسوب می‌شود.

گوشی هوشمند پاناسونیک پی 55 مکس در واقع جانشین گوشی پاناسونیک پی 55 است که در سال 2014 شاهد معرفی آن بودیم. این اسمارتفون از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی نوع IPS با وضوح تصویر 12802 در 720 پیکسل یا اصطلاحا اچ‌دی بهره‌مند بوده و تراشه MTK6737 مدیاتک در آن بکارگرفته شده است. رم دستگاه 3 گیگابایتی بوده و حافظه داخلی آن هم 16 گیگابایتی خواهد بود.

گوشی مذکور به طور پیش‌فرض از سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا بهره می‌برد. دوربین اصلی آن 13 مگاپیکسلی است و چراغ LED چهارگانه‌ای را ارائه می‌کند. دوربین سلفی گوشی هم از یک سنسور 5 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. گوشی پاناسونیک پی 55 مکس قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت را دارد و از اتصال 4G VoLTE، بلوتوث 4.0، وای‌فای 802.11n و GPS پشتیبانی به عمل می‌آورد.

اما شای جالب‌ترین مشخصه گوشی پاناسونیک پی 55 مکس مربوط به ظرفیت باتری آن باشد. این گوشی از یک باتری بسیار قدرتمند و عظیم 5000 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که بدون تردید حداقل تا 2 روز انرژی مورد نیاز دستگاه را تأمین خواهد کرد. پاناسونیک اشاره کرده که این گوشی در رنگ‌های مشکی و طلایی روانه بازار خواهد شد و قیمت آن در حدود 130 دلار است. نظر شما در رابطه با گوشی پاناسونیک پی 55 مکس و قیمت 130 دلاری آن چگونه است؟ 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟