بهترین اکسسوری‌های سازگار با پرچمداران سامسونگ
29/04/1396 - 11:45
بهترین لوازم جانبی و گجت‌های مکمل گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس
دو گوشی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس بدون تردید از بهترین اسمارتفون‌های اندرویدی موجود در بازار هستند. اما به نظر شما چه لوازم جانبی یا گجت‌های دیگری وجود دارند که استفاده از آن‌ها در کنار دو گوشی نام برده شده می‌تواند تجربه‌ای لذت‌بخش‌تر را برایتان به ارمغان آورد؟ در این مقاله قصد داریم به بهترین لوازم جانبی و گجت‌های مکمل گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ اشاره کنیم. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

مقدمه

سامسونگ امسال با معرفی پرچمدارانش یعنی دو گوشی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 توانست غوغایی برپا کند. این دو گوشی از طراحی منحصر به فرد و کاملا متفاوتی بهره می‌برد و بررسی‌ها نشان داده که مقاومت و دوام آن‌ها هم کم‌نظیر است. بنابراین سامسونگ از هر جهت با دو گوشی اس 8 و اس 8 پلاس اقتدار خود را ثابت کرد.

اما علاوه بر بحث کیفیت و قدرت عملکرد خود اسمارتفون‌ها، لوازم جانبی و گجت‌های مکملی که در کنار آن‌ها استفاده می‌شوند هم دنیایی دارند. به نظر شما  چه لوازم جانبی یا گجت‌های دیگری موجودند که استفاده از آن‌ها در کنار دو گوشی نام برده شده می‌تواند تجربه‌ای لذت‌بخش‌تر را برای کاربران به همراه داشته باشد؟ با سایت شبکه همراه باشید تا لیستی از بهترین این گجت‌ها را خدمتتان معرفی کنیم.

کاور اس ویو فلیپ کاور گلکسی اس 8 (Galaxy S8 S View Flip Cover)

مطلب پیشنهادی

گلکسی اس 8 بخریم یا اس 8 پلاس؟
کدام نسخه از پرچمدار سامسونگ انتخاب بهتری است؟

سامسونگ کیس‌ها یا کاور‌های مختلفی را برای دو گوشی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس طراحی و روانه بازار کرده است، اما در بین تمام این کاورها، اس ویو فلیپ کاور یک محصول برتر است و زیبایی فوق‌العاده‌ای دارد. با استفاده از این کاور حتی می‌توانید گوشی را در حالت افقی قرار داده و به تماشای ویدئو در آن بپردازید. پس به نظر ما این کیس یا کاور یکی از بهترین لوازم جانبی است که می‌توانید در کنار پرچمداران سامسونگ از آن‌ها استفاده کنید.

کاور اسپیگن نئو هایبرید (Spigen Neo Hybrid Case)

مطلب پیشنهادی

معرفی 10 قابلیت مخفی گوشی‌های گلکسی سامسونگ
با جالب‌ترین ویژگی‌های پنهان گوشی‌های گلکسی آشنا شوید+ عکس

اگر به دنبال یک کیس یا کاور متفاوت‌تر برای گلکسی اس 8 یا گلکسی اس 8 پلاس خود هستید، کاور اسپیگن نئو هایبرید یک نمونه از بهترین گزینه‌های پیش رویتان خواهد بود. این کاور به گونه‌ای طراحی شده که به شکل قابل ملاحظه‌ای از بدنه دستگاه محافظت می‌کند و مقاومت آن در برابر ضربه را افزایش می‌دهد. این کاور از کاورهای ضد شک و ساخته شده با الیاف پلی‌کربنات است.

کاور کیبوردی سامسونگ (Samsung Keyboard Cover)

یکی دیگر از کاورهای بسیار جالبی که می‌توانید برای گوشی گلکسی اس 8 یا اس 8 پلاس سامسونگ خریداری کنید، کاور کیبوردی خواهد بود که خود این شرکت کره‌ای برای دو پرچمدارش طراحی کرده است. این کاور شامل یک پنل مسطح می‌شود که پنل پشتی دستگاه را در بر می‌گیرد. سپس یک کیبورد فیزیکی و قابل جداسازی را ارائه می‌کند که کاربر می‌تواند آن را به بخش جلویی یا پشت گوشی متصل کند.

مطلب پیشنهادی

گارانتی گوشی موبایل چیست و آیا بهتر است گوشی با گارانتی بخریم؟

 این کیبورد فیزیکی بسیار زیبا سبب می‌شود که گوشی اس 8 یا اس 8 پلاس شما شبیه به گوشی‌های شرکت بلک‌بری با کیبورد فیزیکی QWERTY شود. پس اگر از علاقمندان به کیبوردهای فیزیکی هستید، کاور کیبوردی سامسونگ را به عنوان یکی از بهترین لوازم جانبی برای دو گوشی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در داشته باشید.

کاور ال‌ای‌دی ویو سامسونگ (Samsung LED View Cover)

کاور ال‌ای‌دی ویو سامسونگ هم یکی دیگر از کیس‌هایی محسوب می‌شود که می‌تواند در لیست بهترین لوازم جانبی موجود برای دو گوشی اس 8 و اس 8 پلاس جای بگیرد. این کاور به طور کامل پنل پشت و جلوی دستگاه را در بر خواهد گرفت و در بخش جلویی خود چراغ‌های ال‌ای‌دی دارد که اطلاعاتی مثل زمان را نمایش می‌دهند.

مطلب پیشنهادی

خالق اندروید اسمارت‌فون اسنشال‌فون را با نمایشگر بدون حاشیه معرفی کرد
یک اسمارت‌فون زیبا و قدرتمند از استارتاپ اسنشال

نکته جالب‌تر در مورد این کاور مربوط به قابلیت آن در پشتیبانی از دستورات اشاره‌ای می‌شود. برای مثال زمانی که تماسی دریافت کنید، می‌توانید بدون نیاز به باز کردن کاور و با کشیدن انگشت خود بر روی آن، تماس را رد کنید. این کاور شامل تنوع رنگی نسبتا متنوعی هم می‌شود.

محافظ صفحه نمایش موشی (Moshi Screen Protector)

مطلب پیشنهادی

مقایسه تصویری گوگل پیکسل ایکس ال و گلکسی اس 8
گوگل یا سامسونگ؛ کدامیک پرچم‌دار بهتری دارند؟

بدون تردید اگر گوشی گلکسی اس 8 یا اس 8 پلاس سامسونگ را خریداری کنید، یک محافظ نمایشگر هم بر روی نمایشگر دستگاه نصب خواهید کرد. در بین تمام محافظت‌های موجود محافظ صفحه نمایش موشی یک نمونه از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود.

شارژر بیسیم (Wireless Charger)

دو گوشی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس از قابلیت شارژ بیسیم پشتیبانی می‌کنند، اما به شارژ بیسیم مجهز نیستند، بنابراین یکی از جالب‌ترین و اصلی‌ترین اکسسوری‌های این دو گوشی می‌تواند یک شارژر بیسیم باشد.

مطلب پیشنهادی

مقاومت گلکسی اس 8 شما را شگفت‌زده می‌کند + عکس
پرچمدار جدید سامسونگ تا چه اندازه مقاوم است؟

پاوربانک (Power Bank)

با توجه به صفحه نمایش بزرگ و وضوح تصویر بالای دو گوشی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس، احتمالا زیاد به شارژ مجدد باتری آن‌ها نیاز پیدا خواهید کرد. پس یک پاوربانک هم می‌تواند اکسسوری مناسبی برای دو گوشی مذکور باشد.

مطلب پیشنهادی

موفقیت یا شکست: پیش‌بینی فناوری‌های نوین به‌ کار رفته در اسمارت‌فون‌ها (بخش اول)
پیش‌بینی بازخورد ایده‌های جدید مرتبط با گوشی‌های هوشمند

شارژر خودرویی (Car Charger)

اگر از افرادی هستید که زیاد رانندگی می‌کنید یا دائما با اتومبیل خود در حال سفر هستید، بدون تردید نیاز به یک شارژ خودرویی دارید که بتواند در مسیرهای طولانی باتری گلکسی اس 8 یا اس 8 پلاس را شارژ کند. پس شارژر خودرویی هم می‌تواند یکی از بهترین لوازم جانبی موجود برای پرچمداران سامسونگ یا هر اسمارتفون دیگری محسوب شود.

مطلب پیشنهادی

موفقیت یا شکست: پیش‌بینی فناوری‌های نوین به‌ کار رفته در اسمارت‌فون‌ها (بخش پایانی)
پیش‌بینی بازخورد ایده‌های جدید مرتبط با گوشی‌های هوشمند

دوربین گیر 360 سامسونگ (Samsung Gear 360)

دوربین گیر 360 سامسونگ با قابلیت ضبط ویدئوهای 4K و پخش زنده هم از دیگر گجت‌هایی است که می‌توانید به عنوان یک لوازم جانبی جالب در کنار گوشی گلکسی اس 8 یا اس 8 خود از آن استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی

گلکسی C10 اولین اسمارت‌فون با دوربین دوگانه سامسونگ!
گلکسی نوت 8 اولین اسمارتفون با دوربین دوگانه سامی نیست!

سامسونگ دکس (Samsun DeX)

سامسونگ دکس گجتی است که می‌تواند گوشی گلکسی اس 8 یا اس 8 پلاس شما را به یک کامپیوتر تبدیل کند. کافیست که گوشی خود را به آن متصل کنید و از طریق یک مانیتور، کیبورد و موس دقیقا مشابه با یک کامپیوتر از گوشی خود استفاده به عمل آورید. بنابراین سامسونگ دکس هم یکی از بهترین گجت‌ها یا لوازم جانبی محسوب می‌شود که می‌توانید به همراه پرچمداران جدید سامسونگ خریداری کرده و از بکارگیری آن‌ها در کنار یکدیگر لذت ببرید.

هدست واقعیت مجازی گیر وی‌آر (Samsung Gear VR)

دو گوشی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ با هدست واقعیت مجازی گیر وی‌آر سازگاری دارند، بنابراین بدون شک این هدست هم می‌تواند یکی از بهترین لوازم جانبی یا گجت‌های مکملی باشد که از آن در کنار دو گوشی نام برده شده استفاده می‌نمایید. مطمئنا تجربه واقعیت مجازی به همراه گوشی اس 8 یا اس 8 پلاس و هدست واقعیت مجازی گیر وی‌آر یک تجربه لذت‌بخش خواهد بود.

کلام ‌آخر

محصولاتی که به آن‌ها اشاره کردیم از بهترین اکسسوری‌ها و گجت‌های مکملی هستند که می‌توانید از آن‌ها در کنار پرچمداران سال 2017 سامسونگ استفاده کنید. اگر تصور می‌کنید که جای گجت‌ یا اکسسوری خاصی در لیست خالی است، می‌توانید نام آن گجت را با ما اشتراک‌گذاری نمایید. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟