باتری کوچک‌تر و قیمت 610 دلار
12/04/1396 - 20:25
گلکسی نوت 7 ریفربیشد رسما معرفی شد + عکس
پس از شایعات زیاد، سرانجام شرکت سامسونگ به صورت رسمی از نسخه ریفربیشد فبلت گلکسی نوت 7 رونمایی کرد و عرضه آن را از روز هفتم ماه جولای در کشور کره جنوبی آغاز می‌کند. قیمت گلکسی نوت 7 ریفربیشد برابر با 610 دلار در نظر گرفته شده است. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

سرانجام نسخه ریفربیشد فبلت گلکسی نوت 7 به طور رسمی از سوی سامسونگ معرفی شد. این فبلت با کد اختصاصی "Fan Edition" یا "فن ادیشن" معرفی شده است. سامسونگ اشاره داشته که باتری این فبلت از 8 تست بسیار دقیق عبور کرده و به هیچ وجه امکان تکرار مشکلات پیشین در آن وجود ندارد. سامسونگ همچنین برای اطمینان خاطر از این مسئله، باتری گلکسی نوت 7 ریفربیشد را 3200 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته است.

مطلب پیشنهادی

هر آنچه در مورد گلکسی نوت 8 سامسونگ می‌دانیم + عکس
مروری بر ویژگی‌های فبلت گلکسی نوت 8

بنابراین ظرفیت باتری گلکسی نوت 7 ریفربیشد نسبت به نسخه اصلی آن 300 میلی آمپر کاهش یافته و به این صورت ابعاد آن هم کوچک‌تر شده است تا فضای مناسب برای آزادی عمل باتری در شرایط مختلف ارائه شود. فبلت مذکور قرار است از روز هفتم ماه جولای با قیمت 610 دلار در بازارهای کشور کره جنوبی عرضه شود. کاربران علاقمند می‌توانند این محصول را در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای، آبی و مشکی خریداری کنند.

مطلب پیشنهادی

۱۰ آموزش جذاب و بسیار مفید اندروید

یکی از نقاط قوت گلکسی نوت 7 ریفربیشد مربوط به بهره‌مندی آن از جدیدترین نسخه فعلی سیستم عامل اندروید یعنی اندروید نوقا می‌شود. همچنین سامسونگ این فبلت را به دستیار صوتی و اختصاصی خود با نام بیکسبی (Bixby) مجهز کرده است. دستگاه از قلم S Pen هم بهره‌مند بوده و از دستورات ایر کمند (Air Command) پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ در حال حاضر قصد دارد که فقط 400،000 دستگاه از فبلت نام برده شده را در کره جنوبی عرضه کند. بنابراین فعلا برنامه‌ریزی برای عرضه این محصول در سایر بازارهای جهانی وجود ندارد، اما با این حال پیش‌بینی می‌کنیم که در آینده گلکسی نوت 7 ریفربیشد در برخی دیگر از بازارهای جهانی و از جمله بازار داخلی کشورمان عرضه شود. نظر شما در رابطه با نسخه ریفربیشد فبلت نوت 7 سامسونگ چگونه است؟ آیا تمایلی نسبت به خرید آن دارید؟

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟