اسمارتفونی با دوربین سلفی بسیار قدرتمند
07/04/1396 - 19:26
مشخصات فنی گوشی ایسوس زنفون 4 سلفی فاش شد
به تازگی مشخصات فنی گوشی هوشمندی با کد Asus Z01M در سایت GFXBench منتشر شده که ظاهرا اسمارتفون ایسوس زنفون 4 سلفی (Asus Zenfone 4 Selfie) است. طبق اطلاعات ارائه شده، گوشی مذکور از یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدئوهای 4K بهره‌مند می‌شود! با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

سری گوشی‌های هوشمند زنفون شرکت ایسوس از محصولاتی هستند که طرفداران منحصر به فرد خود را دارند. این سری از اسمارتفون‌های شرکت تایوانی ایسوس عموما کیفیت ساخت و قدرت عملکرد بالایی دارند و با قیمت مقرون به صرفه‌ای روانه بازار می‌شوند. ایسوس به طور رسمی اشاره داشته که سری زنفون‌های 4 را در سال جاری معرفی می‌کند. در همین راستا تاکنون شایعات و خبرهای در مورد مدل‌های مختلف سری اسمارتفون‌های زنفون 4 منتشر شده است.

مطلب پیشنهادی

ترفند‌های مخفی : از گوگل مپ آفلاین تا ایجاد موقعیت مکانی ساختگی در اندروید
با قابلیت‌های پنهان و جالب گوشی اندرویدتان آشنا شوید

در همین راستا سایت GFXBench به تازگی مشخصات فنی گوشی از سری محصولات شرکت ایسوس با کد Asus Z01M را فاش کرده است که با توجه به مشخصات آن می‌توان حدس زد این گوشی در واقع همان اسمارتفون ایسوس زنفون 4 سلفی خواهد بود. طبق گزارش سایت مذکور گوشی مورد نظر از سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا بهره‌مند می‌شود. صفحه نمایش دستگاه 5.5 اینچی بوده و وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسل یا اصطلاحا فول اچ‌دی را ارائه می‌کند.

پردازنده مرکزی دستگاه هشت هسته‌ای عنوان شده و فرکانس کاری هسته‌های پردازشگر آن 2.0 گیگاهرتز خواهد بود. همچنین پردازنده گرافیکی دستگاه هم آدرنو 506 عنوان شده است. با توجه به این اطلاعات پیش‌بینی می‌کنیم که یکی از تراشه‌های اسنپدراگون 625 یا 626 کوالکام در گوشی ایسوس زنفون 4 سلفی مورد استفاده قرار گیرند. رم دستگاه ظرفیت 4 گیگابایتی دارد و حافظه داخلی آن 32 گیگابایتی است.

اگرچه اشاره‌ای به پشتیبانی دستگاه از حافظه جانبی نشده است، اما پیش‌بینی می‌کنیم که سری زنفون‌های جدید ایسوس از اتصال رم مایکرو اس‌دی (Micro SD) پشتیبانی کنند. نکته بسیار جالبی که در اطلاعات این گوشی به چشم می‌خورد مربوط به دوربین سلفی آن است. ظاهرا دستگاه مورد نظر از دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدئوهای 4K بهره‌مند می‌شود. این موضوع می‌تواند ثابت کند که گوشی هوشمند مورد نظر نسخه سلفی گوشی زنفون 4 است. طبق این گزارش، دوربین اصلی دستگاه هم احتمالا از سنسوری 16 مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد.

مطلب پیشنهادی

طرح نهایی آی‌فون 8 را در این تصاویر ببینید + عکس
اولیکسار طرح نهایی آی‌فون 8 را فاش کرد!

متاسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعات بیشتری در رابطه با گوشی ایسوس زنفون 4 سلفی یا هیچ یک از مدل‌های دیگر و احتمالی گوشی زنفون 4 منتشر نشده است. اما پیش‌بینی می‌کنیم در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری در مورد آن‌ها ارائه شود.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟