سه آپشن مختلف برای حافظه داخلی ال‌جی V30
02/04/1396 - 00:37
ال‌جی V30 در سه نسخه و در نمایشگاه IFA 2017 معرفی می‌شود
طبق تازه‌ترین گزارش‌هایی که در مورد گوشی هوشمند ال‌جی V30 منتشر شده، ظاهرا این اسمارتفون در جریان نمایشگاه IFA 2017 معرفی می‌شود و از نظر حافظه داخلی شامل سه آپشن با ظرفیت مختلف است. با سایت شبکه همراه باشید تا مروری بر جزئیات این خبر داشته باشیم.

1606683296_1_0.gif

چند سالی است که ال‌جی علاوه بر معرفی سری پرچمداران ال‌جی G خود، نسخه جدیدی از سری محصولات ال‌جی V را هم معرفی می‌کند. در سال 2015 این شرکت کره‌ای از گوشی هوشمند ال‌جی V10 رونمایی کرد که از یک صفحه نمایش ثانویه بهره می‌برد. با استقبال پرشوری که از این گوشی به عمل آمد، ال‌جی تصمیم گرفت که نسخه جدید آن را در سال 2016 هم معرفی کند که نتیجه آن رونمایی از اسمارتفون ال‌جی V20 بود.

گوشی ال‌جی V20 هم تاکنون مورد استقبال کاربران قرار گرفته و حتی موفقیت‌هایی که این گوشی به دست آورد از موفقیت‌های پرچمدار اصلی ال‌جی یعنی گوشی ال‌جی جی 5 (LG G5) بیشتر بود. حال به نظر می‌رسد که ال‌جی در سال جاری یعنی 2017 هم از نسخه جایگزین گوشی ال‌جی V20 پرده‌برداری کند. گفته می‌شود که این اسمارتفون ال‌جی V30 نام داشته و به زودی شاهد رونمایی از آن خواهیم بود.

طبق تازه‌ترین گزارش‌های به دست آمده، ظاهرا این اسمارتفون در ماه سپتامبر امسال و در جریان نمایشگاه IFA 2017 رونمایی می‌شود. علیرغم اینکه اطلاعات زیادی در مورد مشخصات فنی و سخت افزاری دستگاه به دست نیامده، برخی منابع عقیده دارند که ال‌جی این گوشی را از نظر حافظه داخلی در سه نسخه مختلف روانه بازار خواهد کرد که احتمالا از حافظه‌های 32، 64 و 128 گیگابایتی بهره می‌برد. ضمنا پیش‌بینی می‌کنیم این اسمارتفون مانند نسخه‌های پیشین خود از اتصال حافظه جانبی و رم مایکرو اس‌دی (Micro SD0 هم پشتیبانی به عمل آورد.

در این میان صحبت‌هایی در مورد احتمال تجهیز این گوشی به تراشه اسنپدراگون 836 کوالکام هم به میان آمده که در اصل نسخه ارتقاء یافته همان تراشه اسنپدراگون 835 محسوب می‌شود که فرکانس کاری هسته‌های پردازشگر آن اورکلاک شده‌اند. همچنین این تراشه احتمال در فبلت گلکسی نوت 8 سامسونگ هم به‌ کار گرفته می‌شود. همچنین تجهیز دستگاه به نمایشگری بدون حاشیه هم از دیگر مسائلی است که به احتمال زیاد در ال‌جی V30 شاهد آن هستیم. دیگر ویژگی که به احتمال بالا در گوشی مذکور وجود دارد مربوط به بهره‌مندی آن از نمایشگر ثانویه می‌شود و محل قرارگیری آن درست در بالای صفحه نمایش اصلی خواهد بود. در مورد ظرفیت باتری دستگاه هم برخی منابع از احتمال تجهیز آن به باتری 3200 میلی آمپر ساعتی خبر داده‌اند.

با وجود تمام این تفاسیر باید در نظر داشته باشیم که هنوز کمپانی کره‌ای ال‌جی به طور رسمی این مسئله را مورد تایید قرار نداده و مشخص نیست که خبرهای فوق صحت قطعی داشته باشند. نظر شما در مورد گوشی هوشمند ال‌جی V30 چگونه است؟ آیا امسال هم این گوشی موفق‌تر از پرچمدار سری جی ال‌جی یعنی گوشی ال‌جی جی 6 عمل خواهد کرد؟

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟