بهترین اسمارت‌فون بازار کدام است؟
اگر می‌خواهید اسمارت‌فون پرچم‌دار بخرید؛ حتما این ده مقایسه تصویری جذاب را بخوانید!
اگر قصد خرید یک اسمارت‌فون پرچم‌دار و گران‌قیمت بازار را دارید؛ مقایسه تصویری‌های زیر به شما کمک می‌کنند بهترین گوشی مناسب برای خودتان را انتخاب کنید و با آگاهی بیشتری وارد بازار شوید.

1606683296_1_0.gif

گلکسی اس 8 سامسونگ بخریم یا آیفون 7 اپل؟

نظر شما گلکسی اس 8 تا چه اندازه می‌تواند با آیفون 7 اپل رقابت کند؟ به نظر شما خرید کدام اسمارتفون انتخاب بهتری است؟ ما در این مقاله شما را با دلایل قانع‌کننده‌ای آشنا می‌کنیم که نشان می‌دهند، خرید گلکسی اس 8 سامسونگ از آیفون 7 اپل بهتر است. 

گلکسی اس 8 بخریم یا اس 8 پلاس؟

عده بسیار زیادی از کاربران درگیر انتخاب بهتر میان این دو پرچمدار اندرویدی خواهند شد. اگر شما هم در انتخاب یکی از این محصول دچار شک و تردید شده‌اید، این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. به نظر شما خرید گلکسی اس 8 انتخاب بهتری است یا گلکسی اس 8 پلاس؟

مقایسه تصویری اسنشال‌ فون و آیفون 7 اپل + عکس

گوشی هوشمند اسنشال فون (Essential Phone) چندی پیش به طور رسمی از سوی شرکت اسنشال معرفی شد. این اسمارت‌فون پتانسیل بسیار بالایی داشته و می‌تواند رقیبی برای پرچمداران اندرویدی فعلی موجود محسوب شود، اما این گوشی تا چه اندازه قابلیت رقابت با آیفون 7 اپل را خواهد داشت؟

مقایسه تصویری گوگل پیکسل ایکس ال و گلکسی اس 8

اگر قصد خرید یک اسمارتفون اندرویدی جدید را دارید و دو گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ (Samsung Galaxy S8) و گوگل پیکسل ایکس ال (Google Pixel XL) از گزینه‌های مدنظرتان هستند، توصیه می‌کنیم که این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. چرا که در این مقاله به مقایسه تصویری این دو اسمارتفون قدرتمند می‌پردازیم. 

مقایسه تصویری و مختصر آیفون 7 پلاس با ال‌جی جی 6 + عکس

ال‌جی به تازگی از گوشی هوشمند ال‌جی جی 6 (LG G6) رونمایی کرده است و برخلاف گذشته توانسته توجه کاربران را جلب کند و آمار فروش مناسبی را در چند روز ابتدایی عرضه این محصول به ثبت برساند. اما به نظر شما آیا ال‌جی جی 6 به قدری باکیفیت هست که بتواند با آیفون 7 پلاس اپل رقابت کند؟

چرا گلکسی اس 8 سامسونگ از ال‌جی جی 6 بهتر است؟

گلکسی اس 8 سامسونگ و ال‌جی جی 6 هم اکنون از بهترین و قدرتمندترین اسمارتفون‌های اندرویدی موجود در بازار محسوب می‌شوند. اما ما با یک مقایسه سریع دریافتیم که گلکسی اس 8 به واقع برتری‌های زیاد و محسوسی در مقایسه با ال‌جی جی6 دارد!

چرا آیفون 7 پلاس اپل از گوگل پیکسل ایکس‌ ال بهتر است؟

به نظر شما حال که گوگل به طور نسبتا مستقل پا به عرصه طراحی و تولید اسمارتفون‌های اندرویدی گذاشته، تا چه اندازه رقابت میان اندروید و آیفون‌های اپل داغ‌تر می‌شود؟ آیا گوشی پیکسل ایکس ال گوگل این پتانسیل را دارد تا خود را به عنوان یک محصول برتر نسبت به آیفون 7 پلاس معرفی کند؟

ال‌جی جی 6 نسبت به جی 5 چه برتری‌هایی دارد؟

اگر قصد خرید یک گوشی اندرویدی جدید و رده بالا را دارید و ال‌جی جی 6 و ال‌جی جی 5 هم از گزینه‌های خریدتان محسوب می‌شوند، این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم تا به برتری‌های ال‌جی جی 6 نسبت به ال‌جی جی 5 اشاره کنیم.

چرا باید به جای آیفون 7 پلاس، ال‌جی جی 6 بخریم

اگر به دنبال خرید آیفون 7 پلاس اپل هستید، دست نگه دارید و ابتدا این مقاله را مطالعه کنید! در این مقاله به دلایل قانع کننده‌ای اشاره می‌کنیم که نشان می‌دهند چرا باید به جای آیفون 7 پلاس اپل گوشی هوشمند ال‌جی جی 6 را خریداری کنید.

چرا ال‌جی جی 5 هنوز هم بهتر از ال‌جی جی 6 است؟

اگر قصد دارید که گوشی هوشمند ال‌جی جی 6 (LG G6) را خریداری کنید، به شدت توصیه می‌کنیم که عجله نداشته باشید و حداقل یک بار این مقاله اختصاصی را بخوانید. در این مقاله قصد داریم به دلایلی اشاره کنیم که نشان می‌دهند خرید ال‌جی جی 5 هنوز هم می‌تواند انتخاب بهتری نسبت به ال‌جی جی 6 باشد!

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟