این گوشی در آمریکا با اقساط 30 ماه عرضه می‌شود!
04/03/1396 - 11:32
ال‌جی از گوشی مقاوم و خوش‌قیمت X Venture رونمایی کرد
شرکت کره‌ای ال‌جی به تازگی از گوشی هوشمند جدیدی با نام اختصاصی "ایکس ونچور" یا "X venture" رونمایی کرد. این اسمارتفون قرار است در بازار ایالات متحده با اقساط 30 ماه عرضه شود! ال‌جی این گوشی را با مقاومت بالایی طراحی کرده است. با سایت شبکه همراه باشید تا مروری بر جزئیات گوشی جدید ال‌جی ایکس ونچور داشته باشیم.

1606683296_1_0.gif

شرکت ال‌جی پس از معرفی پرچمدار جدید سال 2017 خود یعنی گوشی هوشمند ال‌جی جی 6 (LG G6) تقریبا فعالیت رسمی در راستای عرضه یک اسمارتفون جدید نداشت. گوشی جی 6 توانست بازخورد خوبی داشته باشد (حداقل فروش آن بهتر از ال‌جی جی 5 بود). حال این شرکت کره‌ای از گوشی جدیدی تحت عنوان LG X Venture رونمایی کرده است!

مطلب پیشنهادی

چرا اچ‌تی‌سی یو 11 از آیفون 7 پلاس اپل بهتر است؟
مروری بر برتری‌های اچ‌تی‌سی یو 11 نسبت به آیفون 7 پلاس

گوشی هوشمند ایکس ونچور از استاندارد ضد آب، ضد گرد و غبار و ضد شوک بهره می‌برد. بنابراین این محصول یک اسمارتفون مقاوم است که این مسئله از سبک طراحی بدنه آن هم کاملا درک می‌شود. ال‌جی اشاره داشته که برای طراحی این گوشی از 14 تست مقاوم‌سازی مربوط به استانداردهای نظامی عبور کرده است.

گوشی ایکس ونچور ال‌جی از استاندارد IP68 بهره می‌برد و می‌تواند تا مدت زمان 30 دقیقه در عمق 1.25 متری آب دوام داشته باشد. بدنه دستگاه از جنس فلز طراحی شده و کاور پنل پشتی آن ضد لغزش است. شرکت ال‌جی در طراحی این گوشی یک دکمه فیزیکی اضافه را در نظر گرفته که ظاهرا دسترسی سریع‌تر به اپلیکیشن‌ها و تنظیمات مختلف را در شرایط مورد نیاز فراهم می‌کند.

همچنین گوشی مذکور از حالتی اختصاصی تحت عنوان Glove Mode بهره می‌برد که با فعال کردن آن در شرایطی که هوا سرد باشد، می‌توانید با دستکش به نمایشگر دستگاه دست بزنید و با آن تعامل برقرار کنید. صفحه نمایش ایکس ونچور 5.2 اینچی بوده و وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسل یا اصطلاحا فول اچ‌دی را ارائه می‌کند. دوربین اصلی دستگاه از سنسوری 16 مگاپیکسلی تشکیل شده و دوربین سلفی آن به سنسوری 5 مگاپیکسلی با زاویه دید گسترده مجهز است.

مشخصه جالب توجه بعدی این اسمارتفون مربوط به باتری 4100 میلی آمپر ساعتی آن می‌شود. ال‌جی مدعی شده که باتری گوشی ایکس ونچور می‌تواند تا 24 ساعت تمام انرژی مورد نیاز دستگاه را تأمین کند که البته این ادعا به هیچ عنوان دور از انتظار به نظر نمی‌رسد. ما پیش‌بینی می‌کنیم که با در نظر گرفتن شرایط عادی و عدم استفاده از گوشی در برخی ساعات روز، حتی باتری آن بتواند با یک بار شارژ تا 2 روز دوام را هم ارائه کند.

اما X Venture ال‌‌جی از کدام تراشه بهره‌مند است؟ ال‌جی برای این گوشی تراشه اسنپدراگون 435 کوالکام را در نظر گرفته و آن را در کنار رمی 2 گیگابایتی ارائه می‌کند. حافظه داخلی دستگاه هم به طور پیش‌فرض 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی اطلاعات را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و دستگاه از اتصال حافظه مایکرو اس‌دی (Micro SD) پشتیبانی به عمل می‌آورد.

ال‌جی اعلام کرده که گوشی هوشمند ایکس ونچور (LG X Venture) در ایالات متحده توسط اپراتور AT&T با اقساط 30 ماه و ماهی 11 دلار به فروش می‌رسد. این موضوع به آن معنا است که قیمت گوشی چیزی در حدود 330 دلار (در شرایط اقساط) خواهد بود. نظر شما در رابطه با گوشی هوشمند ال‌جی ایکس ونچور چگونه است؟

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟