موتو ایکس 2017 با نام موتو ایکس 4 معرفی می‌شود!
27/02/1396 - 02:16
منتظر اولین گوشی مجهز به دوربین دوگانه موتورولا باشید
آقای ایوان بلاس (Evan Blass) از افراد شناخته شده در زمینه اخبار حوزه موبایل، به تازگی مدعی شده که شرکت موتورولا امسال نسخه جدید گوشی هوشمند موتو ایکس (Moto X 2017) را با نام اختصاصی موتو ایکس 4 (Moto X4) معرفی می‌کند! با سایت شبکه همراه باشید تا مروری بر جزئیات این خبر داشته باشیم.

1606683296_1_0.gif

همه ما آقای ایوان بلاس را می‌شناسیم. فردی که صاحب حساب کاربری Evleaks@ در توییتر بوده و در انتشار خبرهای پیش از موعد حوزه موبایل کاملا مهارت دارد! وی پیش از این بارها و بارها ثابت کرده که حرف‌هایش به حقیقت می‌پیوندند. آقای بلاس به تازگی در توییتر پستی را منتشر کرده و در آن اشاره داشته که گوشی موتو ایکس 2017 قرار است با نام اختصاصی موتو ایکس 4 از سوی شرکت موتورولا معرفی شود!

مطلب پیشنهادی

وداع با دوست‌داشتنی‌ترین فرمت موسیقی دنیا: MP3 رسما بازنشسته شد

آقای بلاس برای اثبات صحبت‌هایش یک لوگو از گوشی مذکور را هم با نام موتو ایکس 45 ضمیمه پست خود کرده است. وی اشاره داشته که اطلاعات مربوط به این مسئله از سوی کارمندی به دست وی رسیده که در شرکت موتورولای فعالیت می‌کند. ظاهرا گوشی هوشمند مذکور چندی پیش در پشت درهای بسته برای برخی افراد رونمایی شده است. طبق گزارش‌های به دست آمده، موتو ایکس 4 از صفحه‌نمایشی 5.5 اینچی بهره‌مند می‌شود که وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسل یا فول اچ‌دی را ارائه می‌کند.

پنل نمایشگر این گوشی از نوع LCD خواهد بود و دستگاه از سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون 660 کوالکام بهره‌مند می‌شود. لازم به اشاره است که تراشه اسنپدراگون 660 کوالکام یک تراشه میان رده رو به بالای محسوب می‌شود که به تازگی شاهد معرفی آن زا سوی کوالکام بودیم. طبق گزارش‌ها، گوشی موتو ایکس 4 از حافظه داخلی 64 گیگابایتی بهره‌مند می‌شود و رم آن ظرفیت 4 گیگابایتی دارد.

گفته شده که دستگاه از اتصال حافظه جانبی یا همان رم میکرو اس‌دی (Micro SD) هم به منظور افزایش فضای ذخیره‌سازی اطلاعات پشتیبانی می‌کند. باتری دستگاه هم احتمالا ظرفیت 3200 میلی آمپر ساعتی دارد که ظرفیت بسیار عالی برای یک گوشی مجهز به نمایشگر 5.5 اینچی و فول اچ‌دی محسوب می‌شود. نکته جالب توجه بعدی در مورد گوشی هوشمند موتو ایکس 4 مربوط به بهره‌مندی احتمالی آن از دوربین اصلی دوگانه می‌شود. ظاهرا این گوشی اولین اسمارتفون برند موتورولا است که از ویژگی مذکور بهره‌مند خواهد شد.

برخی از منابع خبری همچنین به احتمال بهره‌مندی این اسمارتفون از استاندارد ضد آب IP68 خبر داده‌اند. اگر این موضوع صحت داشته باشد، گوشی موتو ایکس 4 قادر خواهد بود تا برای مدت زمان 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب دوام داشته باشد. همچنین گفته شده که این گوشی به سوکت 3.5 میلیمتری هندزفری مجهز نمی‌شود و به جای آن از پورت یو‌اس‌بی نوع سی (USB Type C) بهره‌مند می‌گردد. بدنه فلزی و یکپارچه هم از دیگر ویژگی‌های احتمالی موتو ایکس 4 موتورولا به شمار می‌رود.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟