تراشه اسنپدراگون 430 و نمایشگر 4.2 اینچی
23/02/1396 - 10:10
سامسونگ در پی تولید یک اسمارت‌فون تاشوی قدرتمند است‌
طبق تازه‌ترین گزارشی که از سوی سایت فون‌آرنا (Phonearena) منتشر شده، ظاهرا سامسونگ قصد دارد که از یک اسمارت‌فون تاشوی جدید و نسبتا قدرتمند رونمایی کند. این گوشی هوشمند با کد اختصاصی SM-W2017 شناخته می‌شود. با سایت شبکه همراه باشید تا مروری بر مشخصات فنی احتمالی این گوشی داشته باشیم.

1606683296_1_0.gif

سامسونگ همواره سعی می‌کند که در کنار اسمارت‌فون‌های مجهز به نمایشگرهای بزرگ و لمسی خود، گوشی‌های تاشو را هم روانه بازار کند. این شرکت کره‌ای سال گذشته گوشی هوشمند گلکسی فولدر 2 (Samsung Galaxy Folder 2) را معرفی کرده بود که آن را با کد اختصاصی SM-W2016 می‌شناختیم. حال به نظر می‌رسد که به‌زودی شاهد معرفی نسخه جایگزین این گوشی خواهیم بود.

طبق گزارشی که از سوی سایت فون‌آرنا منتشر شده، نسخه جایگزین این گوشی با کد SM-W2017 شناخته می‌شود و احتمالا یک گوشی تاشوی نسبتا رده بالای یا بهتر بگوییم "میان رده رو به بالا" است. ظاهرا سامسونگ این اسمارت‌فون را به نمایشگری 4.2 اینچی و از نوع OLED مجهز می‌کند. تراشه آن احتمالا اسنپدراگون 430 کوالکام خواهد بود که پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای و پردازنده گرافیکی آدرنو 505 را به همراه دارد.

حافظه داخلی گوشی تاشو و جدید سامسونگ احتمالا به طور پیش‌‌فرض ظرفیت 64 گیگابایتی را ارائه می‌کند. دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی هم از دیگر مشخصاتی هستند که سایت فون‌آرنا به گوشی تاشو و جدید سامسونگ نسبت داده است. همچنین گفته شده که این اسمارت‌فون به احتمال زیاد از قابلیت سامسونگ پی (Samsung Pay) پشتیبانی خواهد کرد، بنابراین بدیعی است که دستگاه از NFC بهره‌مند باشد.

متاسفانه در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات فنی، قیمت و زمان عرضه این گوشی ارائه نشده است، اما پیش‌بینی می‌کنیم که در آینده نزدیک خبرهای بیشتری در مورد گوشی SM-W2017 بشنویم. 

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟