هیجان دریانوردی با یک بازی اندرویدی فوق‌العاده
بازی جذاب The Pirates: Plague of the dead + دانلود
گستره‌ی بازی‌های اکشن بسیار وسیع است و این سبک بازی همیشه یکی از محبوب‌ترین‌های بازار بوده است. در بازی «دزدان دریایی: طاعون مردگان» سبک اکشن و استراتژی به هم آمیخته شده تا یک تجربه‌ی دلچسب را در اختیار گیمر قرار بگیرد.

1606683296_1_0.gif

هرچند عناوین زیادی در زمینه بازی‌های اکشن وجود دارد و دیده شدن در میان آن‌ها کار چندان ساده‌ای نیست، اما داشتن یک نکته خاص می‌تواند همانند شمشیری دولبه، یک بازی را دوست‌داشتنی کند یا آن را در زمره بازی‌های ضعیف قار دهد. نکته‌ی خاص این بازی این است که شما به عنوان دزد دریایی در فضای Open World بازی حضور دارید و باید سکان هدایت یک کشتی عظیم را در اختیار داشته باشید. گرافیک بازی بسیار مناسب است و به خوبی می‌تواند فضایی واقعی را برای داشتن تجربه‌ای لذتبخش رقم بزند. آسمان و دریا بسته به زمان بازی (شب و روز) تغییر می‌کند و آب و هوا هم در آن متغیر است. کنترل بازی چندان کار آسانی نیست و مخصوصا اوقاتی که در یک نبرد قرار می‌گیرید لازم است تمرکز بسیار بالایی روی جهت حرکت، سرعت حرکت، جهت شلیک و جهت وزش باد داشته باشید. در بازی دزدان دریایی، امکان ارتقای قطعات، مبادله‌ی کالا با بندرها، استخدام کاپیتان‌هایی که هر کدام قدرت خاصی دارند و خرید و فروش کشتی هم وجود دارد. نمی‌شود که یک بازی در ژانر دزدان دریایی وجود داشته باشد و در آن خبری از گنج نباشد. در این بازی هم شما با چند جزیره گنج رو به رو خواهید شد و در این مراحل تمام روند بازی تغییر می‌کند؛ به این شکل که به جای سوار شدن بر کشتی، باید گنج را با پای پیاده پیدا کنید. این بازی داستان قابل قبولی دارد و مراحل آن مدت زیادی شما را سرگرم خواهد کرد. البته بازی دزدان دریایی با تمام هیجان و محاسنی که دارد، اشکالاتی هم دارد. یکی از مهم‌ترین ایرادات این بازی در بخش ارتقا و خرید قطعات است. گاهی اوقات خرید صورت نمی‌گیرد و گاهی هم پس از انجام خرید، قطعه روی کشتی سوار نمی‌شود. البته این مهم‌رین ایراد این بازی نیست. در اجرای مراحل سخت و پس از مواجه شدن با شکست، گزینه «شروع مجدد» برای شما نمایان می‌شود.

پس از لمس این گزینه، شما بدون تجهیزات و سلاح‌های اولیه دوباره با همان مرحله رو به رو می‌شوید. حتا کشتی شما هم ترمیم نشده است و با اولین شلیک دشمن شکست خواهید خورد. در این موارد، باید به بندر اصلی بازگردید. اما نکته عجیب این است که پس از بازگشت به بندر هم تمام خدمه شما از بین رفته‌اند و باید از نو اقدام به استخدام خدمه کنید.  این بازی زیبا و دوست‌داشتنی، گرافیک بالایی دارد اما وقتی بیش از سه کشتی در حال نبرد باشند، معمولا بازی دچار لگ و افت گرافیک می‌شود. باید بدانید که این مشکل از بازی است و نباید از تبلت یا گوشی هوشمندتان دلخور باشید.  برای دانلود این بازی، می‌توانید از این لینک‌ها استفاده کنید:

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟