دنیای بزرگ بازی‌های کوچک شماره ۱۹۰
۴ بازی کوچک و جذاب موبایل برای اندروید و آی‌او‌اس
هر ماه سعی می‌کنیم در نشریه شبکه چند بازی کوچک و رایگان پی‌سی و موبایل به شما معرفی کنیم؛ بازی‌هایی جذاب و متفاوت با بازی‌های معروفی که تا کنون روی گوشی موبایل خود بازی کردید. در شماره شهریورماه ماهنامه شبکه بازی‌های زیر معرفی شدند:

1606683296_1_0.gif

Lords of the Fallen؛ اربابان همراه

اربابان دوزخي پیش از این در سبک اکشن نقش‌آفرینی برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتم منتشر شده بود و کسی فکرش را نمی‌کرد سازندگان سراغ ساخت نسخه‌ای از آن برای سیستم‌عامل‌های همراه بروند. اما واقعیت این است که این نسخه تنها شخصیت‌ها، نام و دنیای بازی را همراه خود دارد و یک اکشن تن به تن است که به واکنش‌های سریع و صحیح و کمک گرفتن از توانایی‌های مختلف شخصیت‌ها نیاز دارد. گرافیک بازی بسیار زیبا است و می‌توانید ساعت‌ها درگیر مبارزه‌های سریع و جذاب بازی شوید و از امکانات جدیدی که با پیشرفت در بازی نصیبتان می‌شود لذت ببرید.

سبک:  اکشن
پلتفرم:  iOS, Android 
تهیه‌کننده: CI GAMES S.A
سازنده: CI GAMES S.A 

Pokémon Duel؛ شطرنج

خوش‌بختانه دیگر خبری از گشت و گذار در خیابان‌ها و گیر انداختن هیولاهای مختلف نیست و می‌توانید با خیال راحت از یک بازی آنلاین و رقابتی در دنیای پوکمون لذت ببرید. در بازی جدید این مجموعه هرکدام از رقیبان تعدادی هیولا با توانایی‌های متفاوت در اختیار دارند و هدف این است که یکی از آن‌ها را به دروازه حریف برسانید. در این میان با یک زمین با خانه‌های مختلف روبه‌رو هستید و هریک از هیولاها مانند بازی شطرنج حرکت‌های خاص خود را دارند. ناگفته نماند که هرچه بیشتر بازی کنید، هیولاهای بهتری هم به دست می‌آورید.

سبک:  رقابتی آنلاین
پلتفرم:  iOS, Android 
تهیه‌کننده: The Pokemon Company
سازنده: The Pokemon Company 

Pixel Craft: Space Shooter؛ فضای پیکسلی

برای سرگرم شدن با تلفن همراه یا تبلت خود حتماً به یک بازی با مکانیک‌های پیچیده و گرافیک خیره‌کننده احتیاج ندارید. در واقع، بیشتر مخاطبان ترجیح می‌دهند تا با ساده‌ترین مکانیک‌ها و کمترین ورودی بتوانند ساعت‌ها بازی کنند. «پیکسل کرفت» یکی از همین بازی‌ها است که سراغ تیراندازی با سفینه‌ در دل فضا رفته و با گرافیک پیکس‌آرتی و ضرباهنگ سریع خود بهترین انتخاب ما در این سبک است. نبرد با غول‌آخرها و مکانیک‌هایی مانند بازی با مکعب‌ها برای کسب امتیاز و پشت سر گذاشتن مرحله‌ها از دیگر نقاط قوت بازی هستند.

سبک:  امتیازی
پلتفرم:   iOS, Android 
تهیه‌کننده: AppsoluteGames LLC
سازنده:   AppsoluteGames LLC 

The Frostrune؛ گفت‌وگو با سرما

مدتی است که بازی‌های ماجرایی بسیار خوبی برای سیستم‌عامل‌های همراه منتشر می‌شوند و چراغ‌ کم‌نور این سبک قدیمی و محبوب را زنده نگه می‌دارند. اگر به افسانه‌های اسکاندیناوی و وایکینگ‌ها علاقه‌مند هستید و دوست دارید رازهای مردمی را که تنها نشانه‌هایی از حضورشان باقی مانده است کشف کنید، حتماً به فکر امتحان کردن The Frostrune باشید. طبق معمول این سبک با معماهای مختلفی روبه‌رو می‌شوید که حل هرکدام به پیشرفت داستان و گره‌گشایی آن کمک می‌کند. در این میان گرافیک بسیار زیبا و موسیقی گوش‌نواز بازی هم لحظه‌ای شما را تنها نمی‌گذارند.

سبک:  ماجرایی
پلتفرم:   iOS, Android 
تهیه‌کننده: Snow Cannon Games
سازنده: Snow Cannon Games 

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟