۱۵ بازی شگفت‌انگیز
جذاب‌ترین بازی‌های موبایلی اندروید و آی‌او‌اس (بخش پایانی)
با ماهنامه شبکه همراه باشید تا شما را با مجموعه‌ای از بهترین و جذاب‌ترین بازی‌های موبایلی فعلی موجود برای اندروید و آی‌او‌اس آشنا کنیم. در نظر داشته باشید اغلب بازی‌های مورد نظر ما گرافیک فوق‌العاده‌ای دارند و برای دانلود آن‌ها باید حجم بالایی از اطلاعات دانلود شود.

1606683296_1_0.gif

در این مقاله دنباله‌دار سعی خواهیم کرد جذاب‌ترین و شگفت‌انگیزترین بازی‌های در هر رده را به شما معرفی کنیم. بخش اول و دوم این مطلب را می‌توانید از اینجا و اینجا بخوانید!

بازی‌های اکشن

بازی تیراندازی: Unkilled

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های اکشن و ترسناک هستید، بازی Unkilled یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان خواهد بود که می‌توانید آن را در گوشی اندرویدی یا آی‌او‌اسی خود نصب کنید. بازی Unkilled گرافیک فوق‌العاده زیبایی دارد و این موضوع از نقاط قوت اصلی آن به شمار می‌رود. در این بازی می‌توانید از سلاح‌های مختلفی استفاده کنید و به نابود کردن زامبی‌ها بپردازید. این بازی هم می‌تواند گزینه چندان مناسبی برای افراد زیر 14 سال نباشد.

بازی مبارزه‌ای: Mortal Kombat X

بی‌شک سری بازی‌های محبوب مورتال کامبت (Mortal Kombat) را می‌شناسید. بازی Mortal Kombat X هم‌اکنون یکی از بهترین بازی‌های موبایلی موجود با سبک اکشن و مبارزه‌ای است که اگر آن را در گوشی خود نصب نکنید یک فرصت عالی را از دست داده‌اید. این بازی از طریق اپ استور و گوگل استور قابل دانلود بوده و مطمئناً ساعت‌ها و روزها شما را درگیر خود می‌کند. احتمالاً سابزیرو یا اسکورپین از شخصیت‌های مورد علاقه شما هستند! اگر این‌ چنین است، برای ملاقات آن‌ها هم که شده بازی Mortal Kombat X را در گوشی اندرویدی یا آی‌او‌اسی خود نصب کنید.

بازی تیراندازی: Modern Combat 5: Blackout

اگر ارتباط خوبی با بازی‌های اکشن و تیراندازی برقرار می‌کنید، بازی Modern Combat 5: Blackout را در فهرست دانلودهای خود قرار دهید. در این بازی شما با سلاح‌های مختلف به جنگ با دشمنان می‌پردازید. گرافیک عالی بازی جذابیت‌های آن را دو چندان می‌کند. بازی Modern Combat 5: Blackout از طریق اپ استور و گوگل پلی استور قابل دانلود است و یکی از بهترین بازی‌های موبایلی اکشن فعلی محسوب می‌شود.

بازی: Blood & Glory: Legend

بازی Blood & Glory: Legend شما را به زمان مبارزات گلادیاتورها می‌برد. در این بازی جذاب شما نقش یک گلادیاتور را ایفا می‌کنید و باید در میدان نبرد با خشونت تمام با رقیبان خود بجنگید و توجه حاضران در میدان نبرد و انسان‌هایی که تماشاگر مبارزه شما هستند را جلب کنید. بازی Blood & Glory: Legend بسیار جذاب طراحی شده و می‌تواند تجربه‌ای کم‌نظیر را برایتان به ارمغان آورد. این بازی جذاب از طریق گوگل استور و اپ استور قابل دانلود است.

بازی‌های نقش‌آفرینی (RPG)

بازی Shadowrun:مDragonfall

بازی‌های سبک RPG یا نقش‌آفرینی طرف‌داران منحصر به فرد خود را دارند. اگر به‌دنبال یک بازی جذاب و منطبق با این سبک هستید، بازی Shadowrun: Dragonfall را دانلود کنید. بدون تردید این بازی با گیم‌پلی جذاب و محیط گرافیکی خوبی که دارد، شما را مجذوب خود می‌کند. بازی Shadowrun: Dragonfall برای هر دو سیستم‌عامل آی‌او‌اس و اندروید موجود بوده و از طریق اپ استور و گوگل استور قابل دانلود است.

بازی 7 Mages

بازی بعدی که به سبک RPG طراحی شده و جذابی کم‌نظیری دارد، بازی 7 Mages است. این بازی با گرافیک فوق‌العاده و گیم‌پلی جذاب خود توجه هر گیمر علاقه‌مند به بازی‌های موبایلی را جلب خواهد کرد. بازی 7 Mages که داستان 7 جادوگر را روایت می‌کند، شامل نسخه‌های اندرویدی و آی‌او‌اسی می‌شود. گرافیک خوب، گیم‌پلی جذاب و امکان شخصی‌سازی‌ کاراکترهای این بازی از اصلی‌ترین نقاط قوت آن محسوب می‌شوند.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟