04/06/1396 - 14:30
محبوب‌ترین خودروهای سواری زیر 50 میلیون تومان بازار ایران + مقایسه
در این مطلب به بررسی و مقایسه 10 خودروی سواری بازار ایران در رنج قیمت زیر 50 میلیون تومان پرداختیم. با شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

در این مطلب پنج مقاله مجزا را در زمینه " محبوب ترین خودروهای سواری نزد ایرانیان" گردآوری کردیم. روی تیتر دلخواهتان کلیک کنید تا مقاله مورد نظر باز شود.


رنو ساندرو بخریم یا پژو 207؛ کدام بهتر است؟

لیست انتخاب خودرو در رنج زیر 50 میلیون تومان بسیار محدود و اکثرا بی‌کیفیت است. در این میان دو خودروی پژو 207 و رنو ساندرو در میان ایرانیان بسیار پرطرفدارند ولی خرید کدام یک مناسب تر است؟

ادامه مطلب


مقایسه 4 خودروی زیر 50 میلیون بازار ایران

برای خرید خودرو در بازه زیر 50 میلیون انتخاب های محدودی دارید. در این مقاله به مقایسه چهار خودروی بهتر! از لیست بی‌کیفیت زیر 50 میلیون پرداختیم. با ما همراه باشید.

ادامه مطلب


دنا بخریم با زانتیا، کدام انتخاب بهتری است؟

اگر به دنبال خودروی کار کرده در رنج قیمت 37 میلیون تومان هستید سیتروئن زانتیا و ایران خودرو دنا در لیست انتخاب های شما قرار می‌گیرد. زانتیا مدل سال 87 و دنا تولید 94 می‌باشد.

ادامه مطلب



شما کدام را انتخاب می‌کنید: پژو 405 SLX یا پارس LX

تولید پژو ۴۰۵ از سال ۱۳۶۹ توسط ایران‌خودرو در کشورمان آغاز شده و سرآغازی بود برای تحولات بعدی صنعت خودروسازی ایران. خودرویی که در آن سال‌ها از خودروهای نسبتاً بروز اروپا بود و همچنان مهمان خطوط تولیدی ایران‌خودرو و جاده‌های کشورمان است. همچنین در سال ۱۳۷۹ نیز پژو پارس به‌عنوان فیس‌لیفتی نسبتاً کلی از ۴۰۵ و خودرویی لوکس‌تر از آن به بازار آمد. اما دو خودروی پژو 405 SLX و پژو پارس LX در قسمت‌های زیادی چون پلت‌فرم، اتاق، داشبورد، پیشرانه و… باهم اشتراک دارند و پارس تنها در طراحی بیرونی و آپشن‌ها با 405 با متفاوت است. شما کدامیک را انتخاب می‌کنید؟

ادامه مطلب


دنا بخریم یا ال90؟

در بین خودروهای 38 تا 44 میلیون تومان تنها دو خودرو محبوبیت زیادی در بازار پیدا کردند و آن هم تندر90 و دنا است. البته پلاس‌های آنها هم در رده‌قیمتی خودشان پیشتاز بازار خرید و فروش خودرو شدند.

ادامه مطلب

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟