24/05/1396 - 16:05
معرفی میتسوبیشی اکسپندر جدید + گالری عکس
میتسوبیشی از محصول جدید خود یعنی اکسپندر جدید در نمایشگاه خودروی جاکارتای اندونزی رونمایی کرد.

1606683296_1_0.gif

این خودرو که ترکیبی از سرسختی شاسی بلندها و کاربرد MPV ها می‌باشد ظاهری برجسته داشته که به احتمال زیاد واکنش‌های مناسبی را در پی خواهد داشت. اگرچه پسندیدن یا رد کردن ظاهر و طراحی یک خودرو همواره موضوعی شخصی بوده اما این خودرو نمای جلوی دینامیک با چراغ‌های روز روشن LED دارد که در موضعی بالا قرار گرفته و چراغ‌های اصلی نیز عمودی هستند.

این استایل منحصربه‌فرد به بخش جانبی و عقب نیز سرایت کرده و طراحان میتسوبیشی خطوط شخصیتی قوی و قوس چرخ‌های گیرایی را خلق کرده‌اند. این خودرو همچنین خط سقف مناسب، اسپویلری روی درب پشتی و چراغ‌های عقب LED با حالت L شکل دارد.
اما داخل کابین شاهد غربیلک فرمان سه پره، جزئیات متالیک و تریم چوب مناسب خواهیم بود. این خودروی هفت نفره فضای کابینی در حد بهترین‌های کلاس داشته و فضاهای ذخیره‌ای زیاد برای آن تدارک دیده شده است که از آن جمله می‌توان به 16 نگه‌دارنده لیوان اشاره کرد.

میتسوبیشی هنوز جزئیات زیادی این خودرو را اعلام نکرده اما تأیید شده اکسپندر از صفحه‌نمایش دیجیتالی در پشت آمپرها و سیستم اطلاعات سرگرمی با ارتباطات بلوتوث و اینترنت استفاده خواهد کرد.

نیروبخش این خودرو پیشرانه 1.5 لیتری بنزینی با قدرت 104 اسب بخار است. این پیشرانه می‌تواند به یک گیربکس 5 سرعته دستی یا 4 سرعته اتوماتیک متصل شود. صرف‌نظر از گیربکس انتخابی، تمامی نسخه‌های اکسپندر به‌صورت دیفرانسیل جلو عرضه خواهند شد.

میتسوبیشی اکسپندر جدید از پاییز سال جاری در اندونزی عرضه خواهد شد و بهای آغازین 14152 دلاری خواهد داشت. این خودرو نهایتاً از اوایل سال 2018 در سایر بازارهای منطقه آسه آن ارائه خواهد شد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟