31/03/1396 - 19:15
نگاهی به خودروهای باکیفیت برلیانس سری H200 + شرایط خرید نقد و اقساط
پارس‌خودرو اولین سری از برلیانس‌های سری H200 یعنی برلیانس H220 (نسخه هاچ‌بک) و برلیاس H230 (نسخه سدان) را به بازار عرضه کرده است و به مناسبت عید فطر نیز شرایط خرید نقد و اقساط ویژه‌ای دارد.

1606683296_1_0.gif

معمولاً پارس خودرو بین خودروسازان داخلی به کیفیت معروف بوده و محصولاتی که از این شرکت به بازار عرضه می‌شوند، از نظر کیفی دارای سطح مطلوب و رضایت‌بخشی هستند. برلیانس‌های H200 در سال 2012 طراحی شده‌اند و حداقل از رقبای داخل بازار همانند پژو 405 یا رانا که طراحی آنها به دهه‌های 90 میلادی باز می‌گردد، جدیدتر است. البته این طراحی جدید تنها به ظاهر باز نمی‌گردد و از قوای محرکه، سیستم انتقال قدرت و تجهیزات رفاهی و ایمنی جدیدتری نیز برخوردار است.

یکی از نکات خوب برلیانس‌های H200 نسبت به رقبا، طراحی خوب کابین است که نه تنها از کیفیت خوبی بهره می‌برد، بلکه با اضافه شدن سیستم مولتی‌مدیا می‌توان از سطح کاملی از امکانات بهره برد. جعبه دنده دستی برلیانس‌های سری H200 با کنترل کابلی کار می‌کنند که اخیراً رنو نیز پس از سال‌ها دوباره در رنو ساندرو استپ وی از همین سیستم (کابلی) استفاده کرده است.

برلیانس سری H200

پدال کلاچ نیز با سیستم انتقال روغنی (هیدرولیک) کار می‌کند و در عمل با یک پدال نرم نسبت به پدال‌هایی با سیستم مکانیکی (سیمی) مواجه هستیم. سیستم انتقال قدرت دستی MT سری H200 برلیانس با همکاری شرکت ZF آلمان طراحی و ساخته شده و می‌توان به این موضوع به عنوان نقطه قوت این خودرو اشاره کرد.

روی برلیانس سری H200 به جای تسمه تایم، از زنجیر تایم استفاده شده و پیشرانه مجهز به سیستم VVT می‌باشد که در نهایت شاهد موتوری کم‌مصرف و مناسب برای استفاده شهری هستیم. این روزها برلیانس H230 اتوماتیک در بازار آزاد حدود 45 تا 46 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود و پارس خودرو سعی دارد با عرضه این خودرو به بازار با رقبای این رده قیمتی پرطرفدار، رقابت کند.

شرایط خرید نقد و اقساط ویژه عید فطر

به مناسبت فرارسيدن عيد سعيد فطر شركت پارس خودرو فروش ويژه محصول جديد برليانس سري H200 را آغاز خواهد كرد.
رضا تقوی، مدير بازاريابي و پيشبرد فروش محصولات گروه خودروسازی سايپا با اعلام اين خبر گفت: «از روز چهارشنبه 31 خردادماه سال جاری فروش ويژه برليانس سری H200 محصول جديد پارس خودرو در نمايندگي‌های مجاز گروه خودروسازی سايپا در سراسر كشور آغاز خواهد شد.»
وي افزود: «در حال حاضر اين خودرو به ميزان قابل توجهي داخلی‌سازی شده و شركت پارس خودرو تعهد دارد كه اين محصول را همچون ساير محصولات توليدی خود با بالاترين ميزان كيفيت و رضايت تحويل مشتريان دهد.»
تقوي با بيان اين مطلب كه برليانس سری H200 با توجه به قيمت مناسب و طراحي زيبا توانسته نظر بسياری از خريداران را به خود جلب كند تصريح كرد: «طراحي برليانس سری H200 توسط شركت فاريناي ايتاليا انجام گرفته كه در دو مدل H220 و H230 با گيربكس دستي و AMT به صورت فروش ويژه به هموطنان عزيزعرضه خواهد شد.»
علاقمندان به خرید این خودرو مي‌توانند جهت ثبت‌نام يا كسب اطلاع بيشتر به نمايندگي‌های مجاز گروه خودورسازی سايپا يا نشاني سایت خودروسازی سایپا مراجعه كنند. در زیر شرایط و قیمت فروش نقد و اقساط خودروهای برلیانس H200 را مشاهده می‌کنید:

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟