از سوی ایران‌خودرو
30/03/1396 - 16:20
شرایط پیش‌فروش دنا پلاس اعلام شد
ایران‌خودرو دیروز و همزمان با بخشنامه پیش‌فروش خودروی پژو ۲۰۰۸ از طرح و شرایط پیش‌فروش خودروی دنا پلاس خود نیز رونمایی کرد.

1606683296_1_0.gif

در بخشنامه انتشار یافته از سوی ایران‌خودرو، مبلغ ودیعه برای پیش‌ثبت‌نام دنا پلاس 24 میلیون تومان و موعد تحویل آذرماه امسال ذکر شده است. طبق این بخشنامه خریداران این خودرو می‌توانند از بین رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری و نقره‌ای رنگ دلخواه خود را انتخاب کنند.

در این طرح ایران‌خودرو، نرخ سود مشارکت 21 درصد و نرخ سود انصراف نیز 18 درصد تعیین شده که این ارقام نسبت به شرایط پیش‌فروش کراس‌اوور پژو ۲۰۰۸ اندکی بهتر هستند. بر اساس زمان‌بندی ایران خودرو، طرح پیش‌فروش دنا پلاس از ساعت 10 صبح روز پنجشنبه یک تیر ماه فعال خواهد شد.

تفاوت‌های دنا پلاس نسبت به دنای معمولی شامل امکاناتی نظیر دوربین دنده عقب، سیستم چندرسانه‌ای جدید، افزوده شدن سانروف، طراحی متفاوت چیدمان داخلی چراغ‌ها، تغییر طراحی جلو پنجره و خط مورب روی درب‌های خودرو، نوارهای LED، لامپ‌های نئونی و اضافه شدن دو ایربگ جانبی می‌شود.

با این حال موتور دنا پلاس تفاوتی با دنای معمولی ندارد و مشخصات فنی این دو خودرو کاملا یکسان به نظر می‌رسد. البته به دلیل امکانات و آپشن‌های افزوده شده و طراحی متفاوت ظاهری، قیمت دنا پلاس در حدود 4 میلیون تومان بالاتر از نسخه معمولی است.

 

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟