از سوی مدیرعامل ایران‌خودرو عنوان شد:
19/02/1396 - 17:43
ایران‌خودرو پژو ۳۰۱ را اواخر امسال به مشتریان می‌دهد
مدیرعامل ایران‌خودرو وعده کرد پژو ۳۰۱ تا اواخر امسال به دست مشتریان برسد. تولید پژو ۲۰۰۸ نیز رسما از هفته گذشته شروع شده و پس از پژو ۳۰۱ کار تولید پژو ۲۰۸ آغاز خواهد شد.

1606683296_1_0.gif

هاشمی یکه‌زارع، مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در حاشیه انعقاد قرارداد و تفاهم‌نامه‌های بین‌المللی با شرکت‌های خارجی گفت: «پیش‌بینی می‌شود اولین محصول پلت‌فرمی که امروز قرارداد تولید و طراحی آن منعقد شد، ظرف ۲.۵ سال آینده تولید و وارد بازار شود.»

مطلب پیشنهادی

نگاهی به هیوندای سوناتا هیبریدی به بهانه آغاز فروش در ایران + عکس و شرایط فروش

مدیرعامل ایران‌خودرو گفت در پلتفرم جدید چندین نوع خودروی صندوق‌دار، شاسی‌بلند، هیبریدی و غیره تولید خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته طی ده سال نزدیک به ۲۳ خودرو براساس این پلتفرم وارد بازار ایران شود. 

مدیرعامل ایران‌خودرو به این موضوع نیز اشاره کرد که همزمان با تولید و عرضه خودروهای جدید، باید خودروهای موجود در بازار و خط تولیدهای فعلی هم ظرف مدت زمانی مشخص به تدریج از رده خارج شوند. 

یکه‌زارع تاکید کرد ایران‌خودرو روی خدمات پس از فروش متمرکز خواهد شد و سعی می‌کند خودروهایی با قیمت و کیفیت و خدمات پس از فروش بالا در اختیار مشتریان قرار دهد. 

مدیرعامل ایران‌خودرو درباره پژو ۳۰۱ هم گفت این خودرو تا اواخر امسال وارد بازار خواهد شد و پس از آن به سراغ تولید پژو ۲۰۸ خواهند رفت. گفتنی است هفته گذشته خط تولید خودروی ۲۰۰۸ رسما شروع به کار کرد. 

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟