راهنمای خرید خودرو
25/08/1396 - 12:45
با 40 میلیون چه ماشینی بخرم ؟
خرید خودرو در بازه قیمتی 40 میلیون تومان به چند خودرو محدود می‌شود. اگر چند مدل کارکرده هم به این لیست اضافه کنیم شاید انتخاب بهترین گزینه کمی سخت‌تر شود. در این مطلب به معرفی و بررسی بهترین خودروها در بازه قیمتی 40 میلیون تومان پرداختیم.

1606683296_1_0.gif

در این مطلب پنج مقاله مجزا را در زمینه "راهنمای خرید خودرو با 40 میلیون تومان" گردآوری کردیم. روی تیتر دلخواهتان  کلیک کنید تا مقاله مورد نظر باز شود


برای مشاهده آخرین قیمت محصولات ایران خودرو اینجا کلیک کنید

برای مشاهده آخرین قیمت محصولات سایپا اینجا کلیک کنید


ارزان‌ترین خودروهای اتوماتیک بازار ایران کدامند؟

امروز ساینا و کمتر از دو ماه دیگر کوییک جزو تازه واردهای بازار خواهند شد. این دو محصول شباهت‌های زیادی به هم دارند که مهم‌ترین آن اتومات بودن است. هر دو خودرو ارزان‌ترین نوع اتومات را در خود جای دادند. شباهت دیگر با تیبا است. هر دو از پلت فرم تیبا هستند.

ادامه مطلب


سورن توربو بخریم یا دنا؟

برای بسیاری از مصرف کنندگان انتخاب در بازه سدان های خانوادگی تولید داخل، به دلیل شباهت مشخصات تولیدی برخی از محصولات ارائه شده از سوی تولیدکننده داخلی، کار دشواری است.در این هفته، قصد مقایسه بین خودروی سمند سورن توربو جدید و خودروی دنا، از نظر طراحی، مشخصات فنی، امکانات رفاهی، کیفیت و بازار دست دوم را داریم تا گزینه بهتر را معرفی کنیم.

ادامه مطلب


دنا بخریم یا زانتیا، کدام انتخاب بهتری است؟

اگر به دنبال خودروی کار کرده در رنج قیمت 37 میلیون تومان هستید سیتروئن زانتیا و ایران خودرو دنا در لیست انتخاب های شما قرار می‌گیرد. زانتیا مدل سال 87 و دنا تولید 94 می‌باشد.

ادامه مطلب


ساینا صفرکیلومتر یا رانا کارکرده؟ کدام گزینه بهتری است؟

علت انتخاب خودروهای ساینا و رانا، قیمت نسبتا پایین آن‌ها در مقایسه با سایر خودروهای موجود در بازار است. در این مطلب به بررسی و مقایسه کامل ساینا صفر کیلومتر و رانا کارکرده می‌پردازیم. با شبکه همراه باشید.

ادامه مطلب


مقایسه 5 وانت زیر‌ 40‌ میلیون تومان در بازار ایران

بازار خودروهای وانت چند سالی است که تنوع بیشتری به خود دیده و شرکت های بزرگ خودروسازی کشور تاکنون توانسته اند حدود 10 نوع خودرو را در سال های اخیر به بازار عرضه کنند. با این حال، روند تیراژ این خودروها نشان می دهد که خودروسازان کماکان خودروهای قدیمی تر و ارزان تر، را در برنامه تولید خود قرار داده اند که طبعاً بیانگر اقبال مشتریان به این خودروهاست. هم اکنون ارزان ترین وانت های بازار سایپا 151 (وانت پراید)، آریسان، نسل جدید مزدا (کارا)، زامیاد و تندر پیکاپ هستند که اتفاقاً پرتیراژترین خودروهای بازار (طبق آمار شش ماهه انجمن خودروسازان) به حساب می آیند. بنابراین در گزارش امروز این پنج خودروی پرطرفدار و ارزان زیر 40 میلیون تومان را بررسی می کنیم.

ادامه مطلب

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟