20/08/1396 - 13:59
قیمت پژو 301 تولید داخل در ایران چقدر است؟
ایران‌خودرو به احتمال فراوان ازهفته آینده تولید دومین محصول مشترک خود با پژو را آغاز می‌کند، تولیدی که البته آزمایشی به حساب می‌آید.

1606683296_1_0.gif

طبق اخبار رسیده از ایران‌خودرو، این شرکت قصد دارد در هفته پایانی آبان‌ماه، تولید آزمایشی پژو 301 را آغاز کند، خودرویی سدان که با قیمتی زیر 100 میلیون تومان روانه بازار خواهد شد.
بر این اساس، در صورت موفقیت‌آمیز بودن تولید آزمایشی پژو 301، تولید انبوه این خودرو به احتمال فراوان از اوایل سال آینده آغاز خواهد شد تا دومین خودرو پسابرجامی ایران‌خودرو وارد سبد محصولات این شرکت شود. هرچند هنوز تصمیم قطعی و نهایی در مورد قیمت 301 گرفته نشده، با این حال طبق اخبار رسیده از ایران‌خودرو، این محصول در بازه قیمتی 70 تا 80 میلیون تومان عرضه خواهد شد. البته ظاهرا ایران‌خودرویی‌ها قصد دارند در صورت امکان، قیمت پژو 301 را به زیر 70 میلیون تومان برسانند که این موضوع بستگی مستقیم به عواملی مانند نرخ ارز و تورم بخشی صنعت خودرو دارد.

مطلب پیشنهادی

نگاهی به ویژگی‌ها و مشخصات پژو ۵۰۸ ایران‌خودرو

در حال حاضر مدل وارداتی پژو 301 در کشور عرضه شده که با قیمتی حدود 94 میلیون تومان به دست مشتریان رسیده است، با این حال با توجه به داخلی‌سازی این محصول در فرآیند تولید در ایران‌خودرو، شاهد کاهش قیمت آن خواهیم بود. گفته می‌شود این محصول با داخلی‌سازی بیش از 40 درصد به تولید خواهد رسید که اگر این اتفاق رخ بدهد، امکان عرضه آن در بازه قیمتی 60 تا 70 میلیون تومان نیز وجود خواهد داشت. در حال حاضر ایران‌خودرویی‌ها ظاهرا تولید پژو 2008 را به‌عنوان اولین محصول پسابرجامی و مشترک خود با پژو آغاز و 16 هزار دستگاه از این محصول را نیز پیش فروش کرده‌اند. آن طور که مسوولان ایران‌خودرو اعلام کرده‌اند، دیگر محصول تولیدی مشترک با پژو در کشور پس از 2008و 301، مدل 208 است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟