13/07/1396 - 14:46
پژو-سیتروئن با همکاری چانگان پیکاپ تولید می‌کند
پس از انجام معامله با جنرال موتورز و خرید اوپل/واکسهال، گروه خودروسازی پژو-سیتروئن به گسترش برنامه های خود ادامه داده و توافقنامه‌ای جدید با گروه خودروسازی چانگان منعقد نموده است.

1606683296_1_0.gif

این دو شریک توافق نموده‌اند تا با همکاری یکدیگر پلتفرم خودرویی جدیدی برای استفاده در خودروهای تجاری سبک LCV توسعه دهند. این پلتفرم در تأسیسات دینگ ژو چانگان بکار خواهد رفت و هر دو کمپانی یک پیکاپ تراک 1 تنی جدیدی را توسعه خواهند داد.

علیرغم فاصله زیاد با خط تولید، این خودرو از عهده پاس کردن سخت‌ترین قوانین دنیا و انتظارات مشتریان بر خواهد آمد و طراحی بسیار قوی، کیفیت و استحکام بالا خواهد داشت. این‌ها گفته‌های مشترک پژو-سیتروئن و چانگان هستند.

یکی از مدیران ارشد کمپانی چانگان گفت:
این اولین همکاری مشترک برای توسعه یک پیکاپ 1 تنی جدید بوده و فرصتی فوق‌العاده برای هر دو کمپانی به منظور حضور پررنگ در بازارهای چینی و جهانی محسوب می‌شود. این همکاری یک رویداد برجسته در کارنامه هر دو کمپانی خواهد بود.

در همین اثنا یکی از مدیران برنامه‌ریزی و استراتژی پژو-سیتروئن نیز گفته که این محصول مکملی برای پیکاپی خواهد بود که اخیراً در آفریقا عرضه شده است. او اضافه کرده که پیکاپ جدید بازگشت شرکت به این بازار رو به رشد را پشتیبانی خواهد کرد و بخشی از برنامه مشهور پژو-سیتروئن با نام Push to Pass خواهد بود.

توضیح: تصاویر به پیکاپ پژو تعلق دارند.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟