7 ترفند جالب مخصوص کاربران اینستاگرام + کسب درآمد
اینستاگرام محبوب‌ترین شبکه اجتماعی عکس محور می‌باشد. روزانه میلیون‌ها عکس در اینستاگرام به اشتراک گذاشته می‌شود و کاربران زیادی چندین بار در روز صفحه خودشان را چک می‌کنند. اگر شما هم کاربر اینستاگرام هستید این مطلب برای شماست. در این مطلب مطلب نحوه کسب درآمد از اینستاگرام و 7 ترفند جالب آموزش داده می‌شود. با شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

چگونه با اینستاگرام پول دربیاوریم؟

این روزها كسب و كار در اینستاگرام رقم می‌خورد. گوشی‌های هوشمند می‌توانند برای خیلی‌ها سودهای كلانی به همراه داشته باشند؛ آن هم توسط عده‌ای که با كمی سرمایه و تدبیر، سلیقه و نیاز كاربران را تشخیص می‌دهند و اینگونه با استفاده از یك پیج ساده اینستاگرامی کسب درآمد می‌نمایند. در دنیای امروز آن چیزی که برای راه‌اندازی یک کسب و کار موفق مهم است، یافتن راهی برای رسیدن به مشتری و برقراری ارتباط با آن‌ها است، و چه چیزی بهتر از یک شبکه اجتماعی که فرد هر روز به سراغ آن می‌رود و آن را چک می‌کند و تمام بروزرسانی‌ها را دنبال می‌نماید.

نگاهی به افکت‌های واقعیت افزوده در نسخه جدید اینستاگرام + آموزش

اینستاگرام نسخه جدید اپلیکیشن محبوب خود را منتشر کرد. در به‌روزرسانی جدید که برای اینستاگرام ارائه شده است، کاربران می‌توانید به قابلیت‌های جدیدی از جمله افکت‌های واقعیت افزوده (Augmented Reality)، تایپ هشتک در استوری، قابلیت Erase Brusher و ویدئوهای Rewind دسترسی داشته باشند.

چگونه پست‌های اینستاگرام را ذخیره کنیم؟

شاید برای شما هم این اتفاق رخ داده باشد که پستی را در اینستاگرام دیده باشید و تمایل پیدا کنید که آن را در گوشی خود ذخیره نمایید. در حالت عادی اینستاگرام امکان انجام این کار را در اختیارتان قرار نمی‌دهد، اما ترفندهایی وجود دارند که از طریق آن‌ها قادر به انجام این عمل و ذخیره‌سازی عکس و ویدئوهای اینستاگرام خواهید بود.

اگر اندرویدی هستید، بدون اینترنت با اینستاگرام کار کنید

اگر فیسبوک "لایت" را در اختیار کاربران دنیای توسعه‌دهنده‌ها قرار داده، اینستاگرام هم مود آفلاین را برای دستگاه‎های اندرویدی آورده است. این شرکت که در حال حاضر یکی از زیرمجموعه‎های فیسبوک است، در رویداد F8 اعلام کرد از حالا به بعد خیلی از ویژگی‎ها و قابلیت‎های اپ آندرویدی آن‎ها به‎صورت آفلاین هم کار می‎کند.

زبان فارسی به اینستا گرام اضافه شد + آموزش راه اندازی

اپلیکیشن محبوب اینستاگرام سرانجام زبان فارسی را در به روزرسانی جدید خود قرار داد.

چگونه رمز عبور فراموش شده اکانت اینستاگرام خود را بازیابی کنیم؟

اگر بنا به هر دلیل پسورد یا رمز عبور اکانت اینستاگرام خود را فراموش کردید، نگران نباشد. اینستاگرام چند روش مختلف را ارائه کرده است که با استفاده از آن‌ها به راحتی می‌توانید رمز عبور فراموش شده اکانت اینستاگرام خود را بازیابی یا ریست (Reset) نمایید. در ادامه این مطلب به آموزش روش‌های بازیابی پسورد اکانت اینستاگرام می‌پردازیم.

آموزش قرار دادن چند عکس در یک پست اینستاگرام

چند وقتی می‌شود که اینستاگرام قابلیت قرار دادن چند عکس در یک پست را امکانپذیر کرده است. در این مقاله ما قصد داریم که به آموزش نحوه استفاده از این ترفند بپردازیم.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟