اگر دوست دارید روی گوشی طراحی کنید
23/05/1397 - 12:35
بهترین اپلیکیشن رایگان طراحی، نقاشی و گرافیک برای اندروید
اگر اهل کارهای هنری هستید و دوست دارید هنر خود را گوشی اندرویدی که در دست دارید نشان دهید در این مطلب شما را با چند نمونه از بهترین اپ‌های نقاشی و طراحی سال 2018 آشنا می‌کنیم. حتی، به‌کمک این اپ‌ها می‌توانید مهارت‌های نقاشی خود را بیشتر کنید.

1606683296_1_0.gif

اپ‌های طراحی زیادی برای پی‌سی وجود دارد. در مورد پلتفرم گوشی به‌خصوصی گوشی‌های اندرویدی هر روز شاهد معرفی اپ‌های بیشتری در این زمینه هستیم. اما، مشکل این‌جا است که پیدا کردن بهترین برنامه از بین صدها برنامه‌ای که هم‌اکنون در بازار در دسترس است سخت و مشکل است. به‌همین دلیل، تحقیقات و مطالعات زیادی صورت گرفته تا بهترین اپ‌های حوزه طراحی و نقاشی را مشخص کند. در این‌جا، 5 برنامه‌ای که از نظر ما قابلیت‌های زیادی دارند و می‌توانند باعث پیشرفت شما در حوزه طراحی شوند گردآوری شده است.

بهترین اپ‌های اندرویدی 2018 برای نقاشی و طراحی

1- ibis Paint X

این برنامه بهترین ابزار رایگان در دسترس است که برای طراحی و نقاشی استفاده می‌شود. بیشتر از 142 نوع قلم‌مو، سایه‌های متعدد و مجموعه‌ای بزرگ از رنگ‌های گوناگون باعث شده تا این ابزار بهترین گزینه برای تمام کاربران اندرویدی باشد. اگر دنبال یک برنامه نقاشی خوب و کاردبردی هستید به‌هیچ عنوان این اپ را از دست ندهید.

2- MediBang Paint

این برنامه دارای امکانات و ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای است که نمونه آن‌ها در اپ‌های حرفه‌ای دیده می‌شود. رابط کاربری آن شباهت زیادی به فوتوشاپ دارد و هزاران ابزار و گزینه در اختیار کاربران است. کافی است این اپ را دانلود و نصب کنید و از قابلیت‌های آن به‌صورت رایگان استفاده کنید.

3- ArtFlow

طراحی‌های از پیش آماده شده به‌همراه خلاقیت فراوان به‌شما کمک می‌کند تا طرح‌های منحصر به‌فردی را در عرض تنها چند دقیقه در داخل این اپ درست کنید. نگران هزینه این اپ نباشید چون حتی در نسخه رایگان آن‌هم گزینه‌ها و ابزار زیادی در اختیار کاربران قرار دارد. اما اگر به‌دنبال بیشتر از این هستید و می‌خواهید خیلی حرفه‌ای کار کنید پس چاره‌ای جز خرید نسخه پولی آن باقی نمی‌ماند.

4- RoughAnimator

این برنامه نقدهای بسیار خوبی دریافت کرده و از طرف تعداد زیادی از کاربران توصیه شده است. بیشترین کاربرد آن در ساخت انیمیشن، فایل‌های GIF و مواردی از این دست است. اگر دوست دارید انیمیشن‌های مخصوص خودتان را بسازید حتما این برنامه را تست کنید.

5- PaperOne

یکی از اپ‌های خوب در دسترس که در آن می‌توان تصاویر با کیفیت و رزولوشن خیلی بالا درست کرد. کار با آن ساده است و خروجی کار می‌تواند خود شما را هم غافل‌گیر کند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟