لذت اجرای اپ‌های iOS روی پی‌سی
با این شبیه‌سازها اپ‌های iOS را روی ویندوز پی‌سی اجرا کنید
همان‌طور که می‌دانید شبیه‌سازهای زیادی برای اندروید وجود دارد که اجازه می‌دهند اپ‌های اندروید را روی پی‌سی اجرا کنید. مشابه همین مسئله برای iOS وجود دارد. یعنی با استفاده از شبیه‌ساز این سیستم‌عامل می‌توانید اپ‌های iOS را به‌طور رایگان روی کامپیوتر استفاده کنید. در این‌جا، قصد داریم 8 شبیه‌ساز عالی iOS را که امکان اجرای اپ‌های iOS محبوب‌تان را فراهم می‌کنند معرفی کنیم.

1606683296_1_0.gif

این روزها تقریبا همه اسمارت‌فون دارند و چیزی که باعث جالب‌تر شدن این دستگاه‌ها می‌شود اپلیکیشن‌هایی است که برای آن‌ها طراحی و ساخته می‌شود. به‌مانند شبیه‌سازهای اندروید، شبیه‌سازهای iOS هم وجود دارد که در واقع سکویی برای اجرای اپ‌های پیشتیبانی شده iOS روی ویندوزهای پی‌سی هستند. برای آشنایی با آن‌ها با ما همراه باشید.

چگونه اپ‌های iOS را روی ویندوز پی‌سی و لپ‌تاپ اجرا کنیم

در این‌جا برخی از بهترین شبیه‌سازهای موجود که نسبتا سریع‌تر و کارآمدتر برای اجرای اپ‌های iOS هستند را ارائه کرده‌ایم. کافی است آن‌ها را روی پی‌سی نصب کنید و از اجرای اپ‌ها لذت ببرید.

1- iPadian Emulator

یکی از بهترین شبیه‌سازها برای ویندوز پی‌سی که اجرای اپ‌های iOS روی پی‌سی را با سرعت بالا فراهم می‌کند. این شبیه‌ساز بسیار معروف و شناخته شده است و امتیازات بالای کاربری و تعداد زیاد دفعات دانلود آن از بارزترین ویژگی‌های آن است. حتما آن‌را تست کنید.

2- Air iPhone Emulator

کار کردن با این شبیه‌ساز بسیار ساده است و رابط کاربری خوبی دارد. در واقع یک اپلیکیشن Adobe AIR است که GUI مربوط به آیفون را روی پی‌سی بازتولید می‌کند. برای کار با این اپلیکیشن نیاز به چهارچوب AIR دارید. هدف اصلی AIR iPhone ساخت یک کپی از رابط گرافیکی کاربری از گوشی موبایل است.

3- MobiOne Studio

این هم یکی دیگر از ابزارهای جالب بر اساس ایده چند سکویی یا کراس پلتفرم برای اجرای اپ‌های iOS روی ویندوز پی‌سی است. اپ MobiOne Studio یک ابزار مبتنی بر ویندوز برای ساخت اپ‌های موبایلی چند سکویی برای سکوهای اندروید و iOS است. با استفاده از آن محبوب‌ترین اپ‌های iOS را روی پی‌سی اجرا کنید. اپ‌های چند سکویی MobiOne بر پایه مدل اپ بومی چندگانه HTML5 و به‌کمک چهارچوب متن باز Cordova/PhoneGap طراحی شده است.

4 - App.io

یکی از ساده‌ترین اپ‌ها برای شبیه‌سازی iOS روی ویندوز اپ App.io است. برای کار با آن نیاز به کد خاصی ندارید. کافی است پک اپ iOS را با App.io سینک کنید و سپس با استفاده از این اپلیکیشن تمام اپ‌ها را روی هر دستگاه ذخیره‌ساز کلاود از ویندوز پی‌سی، مک و تبلت گرفته تا اندروید اجرا کنید.

5- Appetize.io

یکی از بهترین شبیه‌سازهای آنلاین iOS که دقیقا مشابه مدل آفلاین کار می‌کند. مهم‌ترین ویژگی این اپ رایگان بودن و پشتیبانی از چهارچوب Adobe AIR است. بعد از راه‌اندازی نرم‌افزار، روی گزینه Upload روی صفحه هوم کلیک کنید تا شبیه‌سازی اپ‌های iOS در ویندوز آغاز شود.

6- Xamarin Testflight

این اپلیکیشن در حال حاضر متعلق به اپل است و اصلی‌ترین روش برای تست بتا از اپ‌های Xamarin.iOS است. این اپلیکیشن از دید توسعه دهنده بهترین شبیه‌ساز برای ویندوز است. تنها اپ‌هایی که iOS 8.0 به‌بالا باشند را می‌توان از طریق TestFlight تست کرد.

7- SmartFace

یک نرم‌افزار توسعه اپ که علاوه بر این می‌تواند iOS را به‌طور رایگان شبیه‌سازی کند. بعد از شبیه‌سازی باید از فانکشن‌های پایه‌ای آن استفاده کنید. هم‌چنین، می‌توانید بدون پرداخت کوچک‌ترین هزینه و کمترین محدودیتی اپ توسعه دهید. کاربرد اصلی این اپ تست اپلیکیشن‌های iOS در محیط‌های مختلف این سیستم‌عامل است.

8- iPhone Stimulator

این اپلیکیشن برای کسانی است که نیاز دارند در عرض چند دقیقه آیفون مجازی در دسکتاپ بسازند. بعد از آن، یک آیفون واقعی را روی دسکتاپ مشاهده می‌کنید. البته، نکته منفی این اپ عدم توانایی تست همه اپ‌ها است زیرا به اپ استور دسترسی ندارد. با این اپلیکیشن به اپ‌های پیش‌فرض مانند نوت‌پد، کلاک یا ماشین حساب دسترسی دارید. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟