اپلیکیشنی که ایمیل‌های شما را می‌نویسد و پاسخ می‌دهد
با آسترو تمام کارهای ایمیلی خود را با استفاده از صدای‌تان انجام دهید
اگر بتوانید ایمیل‌ها را با استفاده از صدای خود و ازطریق آسترو پردازش کنید بدون شک برای ارسال ایمیل از داخل اکانت‌های خود کار بسیار ساده‌ای در پیش خواهید داشت. بهتر است نگاهی داشته باشیم به راهنمای کامل و دقیق این روش.

1606683296_1_0.gif

نوشتن یک ایمیل اصلا کار سختی نیست و همه دوست دارند با استفاده از کیبورد و دستان خود ایمیل تایپ کنند. اما، مشکل زمانی پیش می‌آید که مجبور باشید با همان دو دست ایمیل‌های زیادی تهیه و ارسال کنید. مسلما، کاربران خانگی نیازی ندارند تا هر روز چندین ایمیل تهیه کنند. اما وضغ برای کارمندان کسب‌وکارهای مختلف و شاغلین متفاوت است. 

با کمی دقت متوجه می‌شوید که نوشتن آن همه ایمیل و پاسخگویی به ایمیل‌های یگر فقط و فقط با استفاده از کیبورد کار مشکلی است. البته، با پیشرفت و گسترش فناوری‌هایی مانند سیری، سیستم تشخیص صدای ویندوز و موارد مشابه آن استفاده از کیبورد نسبت به‌گذشته کمتر شده است. حالا برای کار با ایمیل‌ها هم ابزاری به‌نام "آسترو" ارائه شده که نحوه پاسخگویی و نوشتن ایمیل‌ها با استفاده از صدا را بسیار ساده کرده است.

در این مقاله، به‌شما نشان می‌دهیم که چگونه از این ابزار استفاده کنید و ایمیل‌های خود را از طریق صدا پردازش کنید.

چگونه به‌کمک آسترو از صدای خود برای کار با ایمیل‌ها استفاده کنیم

مراحل انجام این کار ساده است. فقط باید دستورالعمل زیر را مرحله به مرحله و با دقت دنبال کنید.

مراحل استفاده از صدا برای کار با ایمیل‌ها با استفاده از آسترو

1- قبل از هر چیز باید بدانید که آسترو یک ایمیل کلاینت شخص ثالث است و برای استفاده از آن باید اکانت جیمیل یا آفیس 365 داشته باشید. اگر در هیچ کدام از این سرویس‌ها اکانت ندارید همین حالا یک اکانت بسازید.

2- آسترو از طریق ویژگی AI ایمیل‌های شما را در داخل اکانت‌تان جدا می‌کند. لازم نیست کاری در این خصوص انجام دهید. اپ آسترو در طول زمان یاد می‌گیرد که چگونه ایمیل‌ها را اولویت‌بندی و جدا کند. با این‌حال، می‌توانید در صورت نیاز خودتان اقدام به تفکیک و دسته‌بندی مخاطبان مهم خود کنید.

3- اگر از آسترو روی گوشی استفاده می‌کنید روی آیکون روبات آسترو در داخل اپ کلیک کنید و سپس روی آیکون میکروفون تقه بزنید. این کار باعث فعال شدن عمل گوش دادن به‌صدا در آسترو می‌شود تا با دستور دادن به این اپلیکیشن ایمیل‌ها را پردازش کنید. به‌کمک آسترو می‌توانید دستوراتی مانند خواندن، پاک کردن، آرشیو کردن یا پاسخ دادن به ایمیل‌ها را انجام دهید. کافی است متن ایمیل‌ موردنظرتان را به این اپ بگویید تا شروع به‌نوشتن کند.

4- عملکرد آسترو تنها به این موارد محدود نمی‌شود و فرامین زیاد دیگری در اختیار شما است. کافی است چرخی در داخل اپ بزنید تا با توانایی‌های گوناگون آن آشنا شوید. کار با نسخه پی‌سی آن نیز به همین منوال است اما محل قرارگیری گزینه‌ها متفاوت است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟