چگونه از طریق تلگرام مخاطبین را به اشتراک بگذاریم؟
آموزش اشتراک گذاری مخاطبین در تلگرام + عکس
تلگرام این امکان را فراهم کرده که کاربران بتوانند مخاطبین خاص مورد نظرشان را به راحتی با یکدیگر اشتراک گذاری کنند. اشتراک گذاری مخاطبین در تلگرام هم می‌تواند از لیست مخاطبین خود تلگرام و هم از لیست مخاطبین ذخیره شده در گوشی همراه انجام شود. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

مقدمه

حتما برای شما هم پیش آمده که یکی از دوستانتان از شما درخواست می‌کند تا شماره فرد خاصی را برایش ارسال کنید. در این شرایط شما می‌توانید به لیست مخاطبین (Contacts) گوشی خود مراجعه کرده، مخاطب مورد نظرتان یافته و سپس شماره او را برای دوستتان بخوانید یا پیامک کنید. اما این روش خیلی قدیمی و پردردسر است! تلگرام روش بسیار ساده‌تری را به منظور اشتراک گذاری مخاطبین ارائه می‌کند.

شما می‌توانید از طریق تلگرام شماره مخاطبین ذخیره شده در گوشی یا حتی شماره مخاطبین تلگرامی خود را برای دوستانتان ارسال کنید. انجام این کار به سادگی صورت می‌پذیرد و هیچ نیازی به خارج شدن از تلگرام ندارد. در ادامه این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه اشتراک گذاری مخاطبین در تلگرام بپردازیم. با سایت شبکه همراه باشید.

اشتراک گذاری مخاطبین ذخیره شده در گوشی

تصور کنید دوست شما که آقای A نام دارد از طریق تلگرام شماره مخاطبی را درخواست کرده که آن را در لیست مخاطبین گوشی (Contacts) خود ذخیره دارید. تصور کنید مخاطب درخواستی که باید شماره او اشتراک گذاری شود B نام دارد. در این شرایط به منظور ارسال شماره مخاطب B برای دوستتان (A) کافیست مراحل زیر را طی کنید:

برنامه تلگرام را اجرا و وارد پنجره گفتگوی خود با مخاطب A (دوستی که از شما درخواست ارسال شماره تماس کرده) شوید. آیکون ارسال فایل را از گوشه سمت راست و پایین صفحه انتخاب کنید.

گزینه Contacts را انتخاب کنید. این گزینه با نماد یک آدمک نشان داده شده است. مخاطب B یا همان مخاطبی که تمایل دارید شماره او برای دوستتان ارسال شود را از لیست انتخاب کنید.

مشاهده خواهید کرد که شماره تماس مخاطب انتخاب شده برای دوستتان ارسال می‌شود. به همین سادگی می‌توانید نسبت به اشتراک گذاری مخاطبین در تلگرام اقدام کنید. اما علاوه بر این روش، تلگرام امکان اشتراک گذاری مخاطبی تلگرامی را هم فراهم کرده است که در بخش بعد به آموزش آن می‌پردازیم.

مطلب پیشنهادی

با این ربات تلگرامی به راحتی ویدیوهای اینستاگرام را دانلود کنید

اشتراک گذاری مخاطبین خود تلگرام

اما حال تصور کنید که دوست شما یا همان شخصیت A از شما درخواست کرده شماره مخاطبی را برای او ارسال کنید که در تلگرام عضو بوده و پنجره چت با او دسترسی دارید. تصور کنید مخاطبی که قرار است شماره او برای دوستتان ارسال شود B نام دارد. در این شرایط کافیست به شرح زیر عمل کنید:

تلگرام را اجرا و به پنجره گفتگوی خود با مخاطب B بروید. اگر پنجره گفتگوی او با شما فعال نیست، کافیست که به منوی اصلی تلگرام مراجعه کرده، گزینه Contacts را انتخاب و از لیست مخاطب مورد نظرتان را انتخاب نمایید تا پنجره گفتگوی او نمایش داده شود. حالا نام مخاطب را از بالای صفحه انتخاب کنید

مشاهده خواهید کرد که به منوی اطلاعات آن مخاطب هدایت می‌شوید. آیکون سه نقطه گوشه سمت راست و بالای صفحه را انتخاب کنید. گزینه Share را انتخاب نمایید.

حالا پنجره گفتگوی خود با مخاطب A یا همان دوستی که از شما خواسته بود شماره مخاطب B برای او ارسال شود را انتخاب کنید. گزینه OK را لمس کنید تا اشتراک گذاری مخاطب انجام شود. به همین سادگی می‌توانید هر یک از مخاطبین تلگرامی خود را برای سایر دوستانتان ارسال کنید.

مطلب پیشنهادی

نصب همزمان دو تلگرام روی گوشی با اپلیکیشن App Cloner
چگونه روی یک گوشی دو تلگرام داشته باشیم؟

جمع‌بندی

بنابراین تلگرام اشتراک گذاری مخاطبین را خیلی ساده‌تر از گذشته کرده است. مخاطبینی که از طریق تلگرام قابل اشتراک گذاری هستند حتما نباید در این برنامه اکانت فعال داشته باشند، همانطور که در بخش اول آموزش شرح داده شد، شما می‌توانید حتی مخاطبین گوشی خود را هم از طریق تلگرام با دوستانتان اشتراک گذاری کنید. امیدواریم که از این آموزش لذت برده باشید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟